محور مواصلاتی گچساران به بابا کلان و بی بی حکیمه (س) در سال ۹۷ به بهره برداری خواهد رسید.
کد خبر: ۸۹۴۴۴۲۴
|
۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۹
فرماندار گچساران طول این طرح راهسازی را ۱۶ بهسازی جاده گچساران- بی بی حکیمه تا سال آینده کیلومتر اعلام کرد و گفت: این طرح در ۲ فاز با میانگین پیشرفت کاری ۴۰ درصد با اعتباری بیش از ۶۸۰ میلیارد ریال در دست اجرا است.
عبدالرحیم رحیمی با اشاره به اینکه در مجموع ۶ طرح بزرگ راهسازی با اعتباری بیش از ۲ هزار و ۵۰ میلیارد ریال اعتبار در این شهرستان در دست اجرا است افزود: این تعداد طرح در جاده اصلی در مسیر گچساران به بهبهان، گچساران به باباکلان و بی‌بی حکیمه (س) و گچساران - پازنان و چهار راه بی بی حکیمه (س) به طول ۸۳ کیلومتر در دست اجرا است.
وی بیان کرد: بهره برداری از این تعداد طرح نقش مهمی در رونق صنعت گردشگری به دلیل بهبود جاده ارتباطی بارگاه بی‌بی حکیمه (س) خواهر امام رضا (ع) دارد.
رحیمی با بیان اینکه طرح راهسازی ۲۷ کیلومتری گچساران به پازنان و بی بی حکیمه (س) در سه مرحله با اعتباری بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال هم اینک در دست اجرا است، اضافه کرد: میانگین پیشرفت کاری این طرح ۲۵ درصد است که در سال ۹۷ به بهره برداری خواهد رسید.
وی ابراز کرد: طرح بزرگراه گچساران به بهبهان به طول ۴۰ کیلومتر و با پیشرفت کاری ۵۰ درصد در دست اجرا است.
فرماندار گچساران تصریح کرد: ۷۷۰ میلیارد ریال اعتبار برای این طرح بزرگ اختصاص داده شده است که در صورت جذب در سال ۹۸ به بهره برداری خواهد رسید.
۴۰۵ کیلومتر راه روستایی، ۲۷ کیلومتری چهارخطه،۹۰ کیلومتر راه اصلی و ۱۷۶ کیلومتر راه فرعی در شهرستان گچساران وجود دارد.
شهرستان ۱۲۰ هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.
ارسال نظرات