حجت الاسلام والمسلمین در مراسم معارفه مسئول نمایندگی ولی‌فقیه درناحیه مقاومت بسیج پاکدشت:
خبرگزاری بسیج: مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پاکدشت با حضور مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت سیدالشهداء علیه‌السلام معرفی شد.
کد خبر: ۸۹۴۴۴۰۴
|
۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۳

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ مراسم تکریم و معارفه مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج پاکدشت با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین نظری مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت سیدالشهداء علیه‌السلام استان تهران، سعید موسی‌پور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پاکدشت، خنجری فرمانده نیروی انتظامی پاکدشت و جمعی از معاونین ستاد ناحیه سپاه و فرماندهان حوزه‌های مقاومت و بسیجیان برگزار شد.

دراین مراسم حجت الاسلام والمسلمین نظری با گرامیداشت ایام سوگواری ابا عبدالحسین (ع) افزود: ائمه معصومین و علمای بزرگ در طول زندگی خودشان روند مثبتی را طی کرده اند با آن که سختی های بسیاری را تحمل کردند ولی هیچ گاه راه صداقت ،تقوا و ایمان را ترک نکرده اند .

وی در خصوص  روند زندگی انسان اظهارداشت: انسانهایی در طول زمان مسیرهای گوناگونی را انتخاب می کنند که چهاردسته هستند ،دسته اول آنهایی که از ابتدا زندگی را خوب شروع می کنند تا انتهای زندگی خوب می مانند و خوب نیز به پایان می برند همانند پیامبران ،امامان وعلما و انسان های پاک .

دسته دوم انسانهایی هستند که از ابتدا بد شروع کرده و تا انتها درهمان مسیرکج و بد مانند فرعونیان و یزیدیان فاسد به زندگی خود پایان می دهند و دسته سوم انسانهایی که زندگی خود را اول خوب شروع می کنند و در انتها بد شده و به فساد و گمراهی کشانده می شوند مانند کسانی که با پیامبردر مقابل کفر ایستاند و در ادامه در حالی که اسلام پیروز شد و ثروت و همچنین سمت ها تقسیم شد برخی ها به فساد کشیده شدندو این اتفاق در انقلاب ما نیز رخ داد .

وی درادامه در خصوص دسته چهارم اظهارداشت: انسانهایی هم هستند که زندگی را بد شروع می کنند اما خوب به پایان می برند که این گونه انسانها در اسلام و تاریخ بسیار دیده می شود همانند “حر” که یک شبه ره صد ساله را طی کردند و از بدی های دنیا خود را رها کرده و به خوبی ها رسیدند.

حجت الاسلام والمسملین نظری اذعان داشت: درتاریخ انسانهای بسیاری تغییرماهیت داده و باید گفت این حالتهایی که گفته شد بارها و بارها در تاریخ تکرارشده و ما باید مراقب باشیم که عاقبتمان تباه نشود چرا که موقعیت های اجتماعی ، سیاسی و همچنین اقتصادی باعث می شود ایمان ، تقوا و اعتقادات ما را کم رنگ می کند .

وی درادامه افزود: برای آنکه به گمراهی نرویم باید ابتدا از گناه دوری کنیم چرا که گناه کردن موجب بی تقوایی و بی دینی می شود و همچنین باید آن زمانی که موقعیت مان تغییر می کند انس بیشتری با قرآن و مناجات بیشتر شود و باید همیشه در طول زندگی از خدابخواهیم که عاقبتمان ختم به خیرشود نه ختم به شرو فساد.

در انتهای این مراسم از خدمات حجت الاسلام و المسلمین محمد ثانی قدردانی شد و حجت الاسلام والمسلمین پهلوانیان به عنوان مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج منصوب شد .

 

ارسال نظرات