مسئول اداره اوقاف و خیریه شهرستان خاتم خبر داد:
مسئول اداره اوقاف و خیریه شهرستان خاتم از اجرای طرح شناسایی روستا به روستا برای تثبیت مالکیت موقوفات در شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۴۴۳۹۲
|
۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، مسئول اداره اوقاف و خیریه شهرستان خاتم با اعلام این خبر اظهار داشت: طرح شناسایی روستا به روستا در شهرستان خاتم جهت تثبیت مالکیت موقوفات در اولویت برنامه‌های کارشناسان ثبتی اوقاف در سالجاری خواهد بود.
حجت الاسلام سجاد محمدزاده گفت: در حال حاضر تعداد دو موقوفه جدید در روستاها شناسایی و دو موقوفه نیز در روستاهای باغ معدن و سعدویه در حال تثبیت است.
وی افزود: طرح شناسایی روستا به روستا در روزهای سه شنبه هرهفته در بخش مرکزی هرات و روزهای یکشنبه در بخش مروست انجام میشود.
مسئول اداره اوقاف شهرستان خاتم خاطر نشان کرد: طی بازدید از روستاههای کرخنگان تعداد دو موقوفه بنام کلکته ای ومستوفی شناسایی و عملیات جهت تعیین و تکلیف موقوفات این روستا که تمامی ششدانگ آن به همراه مزارعه و باغات و زمین های اطراف وقف بر حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) میباشد انجام شده است.
محمد زاده گفت: تاکنون مکاتبات کتبی و تلفنی جهت اجرای امینانه نیت واقفین با ادارات کل اوقاف و امور خیریه استان یزد و استان فارس صورت گرفته است.
ارسال نظرات