سپاه ناحیه مقاومت بسیج خاتم با انتشار پیامی از حضور گسترده و حماسی مردم ولایت مدار شهرستان خاتم در راهپیمایی 13 آبان ماه قدردانی کرد .
کد خبر: ۸۹۴۴۳۸۳
|
۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، سپاه ناحیه خاتم در پیام قدردانی از حضور احاد مختلف مردم ولایت مدار به ویژه جوانان شهرستان خاتم در روز ۱۳ آبان ماه تاکید کرد: ناحیه مقاومت بسیج خاتم حضور یکایک آحاد مختلف مردم در راهپیمایی روز جهانی مبارزه با استکبار را ارج می‌نهد.
در این پیام آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
ان تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم
یکبار دیگر خروش مردم ولایت مدار و همیشه در صحنه شهرستان خاتم همگام با امت حزب ا. لله ایران اسلامی بر علیه ظلم و جور، هیمنه کاخ نشینان نظام سلطه را در هم کوبید، بی شک این حضور حماسی به ویژه حضور جوانان مومن و انقلابی اتمام حجتی است برای سردمداران و زورگویان کاخ سفید و باید بدانند که جوانان این مرز و بوم به هیچ قدرتی اجازه یاوه گویی علیه کشورشان را نخواهد داد.
سپاه ناحیه خاتم حضور یکایک مردان و زنان، دانش‌آموزان و دانشجویان و اقشار مختلف بسیج را در راهپیمایی عظیم روز ملی مبارزه با استکبار جهانی ارج نهاده و ضمن سپاس و قدردانی از آحاد شرکت کنندگان، رضایت و خوشنودی پروردگار عالم و رحمت واسعه الهی را برای امت اسلام از خداوند منان مسئلت دارد.
ارسال نظرات