خبرهای داغ:
مدیر روابط عمومی تيپ ٣١٦ زرهی شهيد قهرمان همدان خبر داد
مدیر روابط عمومی تيپ ٣١٦ زرهی شهيد قهرمان همدان از اتمام ساخت طولانی‌ترين توقفگاه درون شهری برای پذيرايی از زائران اربعين حسينی توسط گردان مهندسی تيپ ٣١٦زرهی شهيد قهرمان همدان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۴۴۳۵۰
|
۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۴

اتمام ساخت طولانی‌ترين توقفگاه درون شهری پذيرايی از زائران اربعين حسينیعباس سریشی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به اتمام ساخت طولانی‌ترين توقفگاه درون شهری برای پذيرايی از زائران اربعين حسينی اظهار داشت: مساحت اين توقفگاه حدود یک هزار و ٥٠٠ مربع است که گنجايش بيش از ٤٠٠  دستگاه خودرو را دارد.

وی افزود: عمليات طراحی،  خاكريزی، تسطيح و ايمن سازی اين طرح توسط كاركنان كادر و وظيفه گردان مهندسی رزمی تيپ ٣١٦زرهی شهيد قهرمان با هدف ايمن سازی خودروهای زائران در حين توقف و اطعام و همچنین تسهيل در تردد در مسیر ورودی شهر همدان انجام شده است.

مدیر روابط عمومی تيپ ٣١٦ زرهی شهيد قهرمان همدان بیان داشت: اين توقفگاه برای رفاه حال زائران اربعين در موعد بازگشت و در جوار ايستگاه صلواتی شهدای پادگاه قهرمان طی يك هفته آماده بهره‌برداری شده است.

وی عنوان کرد: اين ايستگاه همانند سنوات گذشته به مدت سه روز (در موعد بازگشت) افتخار ميزبانی هزاران نفر از زائران گرانقدر را در وعده صبحانه  و نهار و نيز ارائه خدمات درمانی، اورژانسی و تعمييرات خودرو را خواهد داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات