مسئول قرارگاه احیای امر به معروف و نهی از منکر سپاه آذربایجان شرقی:
مسئول قرارگاه احیای امر به معروف و نهی از منکر سپاه آذربایجان شرقی با اشاره به نقش شهدای دانش آموز در صیانت از ارزش های اسلام و انقلاب گفت: دانش آموزان در انقلاب و دوران دفاع مقدس شیشه حیات آمریکا را در منطقه شکستند.
کد خبر: ۸۹۴۴۳۴۶
|
۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، غقار  ملکی در یادواره شهدای دانش آموز دبیرستان فضیلت مراغه در تالار شهید بهشتی این شهرستان افزود: دانش آموزان و دانشجویان در سال های انقلاب و پس از آن با فتح لانه جاسوسی آمریکا و حضور در جبه ها حق علیه باطل، مهر بالطی بر پرونده نظام سلطه و استکبار در منطقه زدند.

وی ادامه داد: دانش آموزان به عنوان نسل آینده ساز جامعه اسلامی، رهروان واقعی شهدا و رزمندگان عرصه و جبهه های جنگ نرم در عصر حاضر هستند.

ملکی با بیان اینکه قلم ها و سنگرهای تعلیم و تربیت شهید پرور هستند اضافه کرد: امروز نیز این دانش آموزان با الگو گرفتن از شهید فهمیده و هزاران شهید دانش آموز، با هدایت های رهبری در برابر هجمه های نرم دشمن ایستاده اند.

وی بیان کرد: دشمن در طول سالهای پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی همواره با توطئه ها و نقشه های شوم خود تلاش کردند، لیکن 36 هزار شهید دانش آموز در راه مبارزه با استکبار در هشت سال دفاع مقدس خون خود را نثار درخت تناور انقلاب کردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه نیز در این آیین گفت: نسل امروز جوان جامعه اسلامی باید برای زندگی بهتر الگوهایی بزرگ و برتر داشته باشد.

حجت الاسلام رحیم علی طالعی افزود: وجود فرهنگ سرخ شهادت و سبز مهدویت در بین آحاد جامعه به ویژه نسل جوان، سد محکمی در برابر هجمه های فرهنگی و جریان نفوذ غرب و نظام سلطه خواهد بود.

وی ادامه داد: دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب با حمایت و ایجاد جریان های افراطی تکفیری به نام اسلام که رگه هایی از اسلامیت در آن وجود نداشته، به دنبال ضربه زدن به الگوی انقلابی موجود در بین ملت های منطقه است.

وی اضافه کرد: اکنون الگوی اسلام انقلابی و ایرانی و ولایی در برابر اسلام آمریکایی و وهابی و نیز سازشکار در منطقه ایستاده و این الگو توانسته ملت های منطقه را از چنگال تفکر افراطی گری و سلفی گری نجات دهد.

وی با تاکید بر لزوم هوشیاری در مسیر استکبار ستیزی در عصر حاضر گفت: در این مسیر نباید ترامپ ستیزی جایگزین استکبارستیزی شود زیراکه مقابله با تفکر سلطه گری باید به صورت ریشه ای و عمیق انجام شود.

وی افزود: ترویج فرهنگ استکبارستیزی و الگو گرفتن از شهدایی چون شهید فهمیده ها در بین نسل جوان و نوجوان جامعه می تواند  در این آیین یاد و خاطره شهدای دانش آموز این شهرستان و چهار شهید دبیرستان فضیلت مراغه گرامی داشته شد.

ارسال نظرات