خبرهای داغ:
رئیس مرکز مدیریت راه های راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان خبر داد
رئیس مرکز مدیریت راه های راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان گفت: طبق آمار ارائه شده از آغاز طرح اربعین و از تاریخ هشتم تا امروز چهاردهم آبان ماه ۲ میلیون و ۳۲۸ هزار خودرو از کل محورهای استان عبور کرده اند.
کد خبر: ۸۹۴۴۳۳۸
|
۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۸

عبور ۲ میلیون و ۳۲۸ هزار خودرو از محورهای استان همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سعید کریمی در جلسه بررسی وضعیت راه های استان با اشاره به بارش باران و پدیده مه گرفتگی در محورهای استان همدان اظهار داشت: تصاویر دوربین های نظارتی اداره کل راهداری استان ترافیکی روان را در جاده ها گزارش می دهد.

وی افزود: تمام راه های استان همدان باز است و تنها در گردنه اسدآباد مه گرفتگی رقیقی وجود دارد.

کریمی ادامه داد: هم اکنون محور همدان - کرمانشاه به دلیل عبور زائران پرترددترین محور استان همدان گزارش شده است.

رئیس مرکز مدیریت راه های راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان اظهار داشت: طبق آمار ارائه شده از آغاز طرح اربعین و از تاریخ هشتم تا امروز چهاردهم آبان ماه ۲ میلیون و ۳۲۸ هزار خودرو از کل محورهای استان عبور کرده اند.

وی با تأکید بر اینکه این آمار از طریق ۶۶ دستگاه تردد شمار فعال در محورهای برون شهری استان گزارش شده است، عنوان کرد: این میزان تردد نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۹ درصد افزایش داشته است.

سعید کریمی در ادامه از مردم خواست طبق گزارش های مرکز هواشناسی و امکان بارندگی و پدیده مه گرفتگی در جاده های استان، ضمن عبور از محورهای کوهستانی استان، قبل از سفر وسیله نقلیه خود را بررسی کرده و قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

 

ارسال نظرات