کانون شکوفای خلاقیت در شهرستان بن جهت جذب و حمایت از ایده ها و ایده پردازان افتتاح شد.
کد خبر: ۸۹۴۴۳۱۶
|
۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛کانون شکوفایی خلاقیت شهرستان بن با مشارکت پارک علم و فناوری استان و آموزش و پرورش این شهرستان و با حضور فرماندار و برخی از روسای ادارات، رئیس و مدیران پارک علم و فناوری استان در پژوهشسرای رازی بن افتتاح شد.

رئیس پارک علم و فناوری استان در این آیین ضمن تشریح ماهیت کلی پارک علم و فناوری در جهت جذب ایده ها و حمایت همه جانبه از ایده پردازان، ابراز امیدواری کرد با افتتاح کانون شکوفایی خلّاقیت بن، بتوان نوجوانان و جوانان بیشتری را در مسیر درست و مطابق با استعداد و توانمندیهایشان هدایت و آن ها را برای ورود به بازار کار آماده کرد.

پیرعلی اظهار داشت: منظور از اقتصاد دانش بنیان، پرورش نیروهای کارآمد است نه گسترش صِرف کارخانجات و سخت افزارها! چرا که دنیای امروز ، عرصۀ تبادل اطلاعات و جولانگاه نرم افزار هاست؛ پس باید به ایده های فرزندانمان بیش از پیش توجه نموده، در راستای جذب و حمایت همه جانبۀ ایده ها و ایده پردازان ، گام برداریم.

اسماعیلی، رییس آموزش و پرورش شهرستان بن نیز در این آیین گفت : ما همواره تلاش می‌نماییم تا بستر را برای شکوفایی خلّاقیت و کشف استعداد دانش آموزان و دانشجویان بومی شهرستان فراهم نماییم و این مرکز علمی یکی دیگر از مراکز سودمندی است که در راستای خدمت به فرزندان توانمند و مستعد شهرستان بن، راه اندازی می‌شود.

در ادامه کمال اکبریان، فرماندار شهرستان بن گفت: هوشمندی و توانمندی ایرانیان‌، بر همگان هویداست و امروز در تمام پیشرفت‌ها و اختراعات گوناگون می توان ردپای یک ایرانی را مشاهده کرد که بر این اساس باید به نیروی نوجوان و جوان خود بالید و از آنها به طور ویژه، حمایت کرد.

گفتنی است در این آیین مقرر شد نوجوانان و جوانان شهرستان بن تا تاریخ 15 آذر ماه اید‌های خود را در سامانه shekoofayi.chbstp.ir بارگذاری نمایند، پس از دریافت ایده‌ها و ارزیابی آنها پارک علم و فناوری رویداد "ایده شو" در بن برگزار خواهد کرد، در رویداد "ایده شو" ارائه دهندگان ایده های راه یافته به "ایده شو" از ایدهای خود دفاع کرده و ایدهای برگزیده علاوه بر دریافت جوایز نفیس در کانون شکوفایی مستقر می شوند.

ارسال نظرات