در آستانه هفتادمین سالروز تاسیس سازمان جوانان، انتخابات شورای اجرایی و تشکیل کانون های دانشجویی دانشگاه پیام نور برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۴۴۳۱۳
|
۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: از چند روز قبل اعضای دارای شرایط کاندیدای شورای اجرایی و دبیر کانون ثبت نام کردند و پس از تعیین کمیته اجرایی انتخابات کانون و تایید صلاحیت 9 نفر از کاندیداها تا زمان انتخابات تعیین شد و با تبلیغات گسترده در سطح دانشگاه انتخابات برگزار شد.

فاطمه جمشیدی با اشاره به کانون های دانشجویی افزود: کانون دانشجویی هلال احمر نهادی است غیر سیاسی و غیر دولتی که به منظور آشنایی با اصول هفتگانه و اهداف چهارگانه هلال احمر در دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی کشور تشکیل می شود.

وی اظهار داشت: در این کانونها با برنامه ریزی به منظور عضوپذیری و بهره مندی بهینه از توان و ظرفیت دانشجویان، بستر مناسبی برای انجام فعالیتهای فرهنگی، امدادی، بشردوستانه و تحقیقات علمی همسو با اهداف جمعیت هلال احمر که ایجاد میشود.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان زنجان تصریح کرد: از بین 9 کاندیدا، 5 نفر به عنوان عضو اصلی و 2 نفر عضو علی البدل انتخاب شدند.

ارسال نظرات