صبح امروز انجام شد

بازدید نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان از زائرسرای امام رضا (ع) زاهدان

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان در بازدید از زائرسرای امام رضا (ع)، از خدمات آستان قدس رضوی و اداره‌کل اوقاف قدردانی کرد
کد خبر: ۸۹۴۴۲۸۹
|
۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از سیستان و بلوچستان، صبح امروز آیت الله سلیمانی در بازدید از زائرسرای امام رضا (ع)، از خدمات شایسته ومطلوب آستان قدس رضوی و اداره‌کل اوقافاستان سیستان و بلوچستان که در راستای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی برداشته شده قدردانی کرد.

آیت‌الله عباسعلی سلیمانی با تاکید بر این مطلب که اداره اوقاف و امور خیریه استان با اتحاد، وحدت وبرادری در بین اقشار جامعه گام برداشته وخدمت رسانی می‌کندافزود: یکی از گام‌های ارزنده این دو نهاد رسیدگی به زائرسرای امام رضا (ع) و تجهیز این مکان است که در راستای تکریم و خدمت رسانی به زائرین حسینی پاکستانی در نقطه صفر مرزی میرجاوه صورت گرفته است.
نماینده، ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان با اشاره به این مطلب که اداره اوقاف در کنار ارگان‌های دولتی ونظامی بیشتر وبهتر می‌تواند گام بردارد واهداف مد نطر انقلاب را محقق کند تصریح کرد:هر ساله در مناسبت‌های مختلف مانند رحلت امام خمینی (ره)، شهادت امام رضا (ع)؛ وفات حضرت معصومع (س) و اربعین حسینی زائران غیر ایرانی از مرز میرجاوه به ایران حضور می‌یابند وبا اسکان در زائر سرای موقوفع امام رضا (ع) خدمات بهتری را ارائه می‌دهند.
وی اذعان داشت: ارگان‌های دولتی باید بیش از هر زمان دیگری در کنار این اداره باشند ودر راستای خدمت رسانی وتکریم زائرین گام بردارند.
وی همچنین به برخورد نامناسب ماموران پاکستانی با زائرین حسینی این کشور اشاره کرد و گفت: کشور پاکستان باید در برخورد خود با زوار بازنگری کرده، گیت‌های بازرسی را افزایش دهد و خدمات مطلوبتری به آنان ارائه دهد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار