مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه شهرستان دلگان:

با پیروزی انقلاب اسلامی دست مستکبران از کشور ما کوتاه شد/ استکبار جهانی یک مجموعه ای از قدرت ها است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه شهرستان دلگان گفت: با پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی دست استکبار جهانی از کشور ما برای همیشه کوتاه شد
کد خبر: ۸۹۴۴۲۸۰
|
۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۷
حجت الاسلام والمسلمین حسن شیبک به مناسبت روز ۱۳ آبان در گفتگو با خبرگزاری بسیج از سیستان و بلوچستان اظهار کرد: استکبار یعنی اینکه بی اعتنایی به ارزش‌های ملت‌های دیگر و دخالت در امور ملت‌ها که یک کشور به تنهایی هم نمی‌تواند باشد بلکه استکبار جهانی یک مجموعه‌ای از قدرت‌ها است.
وی با تاکید بر اینکه یکی از ویژگی‌های بارز انقلاب اسلامی زیر بار زور قدرت‌های زورگوی جهانی نرفتن است، تصریح کرد: اولین احساسی که ملت ایران در مقابله با روحیه خوی استکباری دارد احساس غرور و غیرت ملی است.
مسئول نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه سپاه شهرستان دلگان با اشاره به اینکه وقتی استکبار به کشوری ورود پیدا کرده و بر آن کشور مسلط شده است، هویت و غیرت ملی آن کشور را انکار کرده و از بین می‌برد، بیان کرد: استکبار با هدف قرار دادن و هجمه به غیرت ملی کشور‌ها تلاش می‌کند.
این مسئول با بیان اینکه استکبار با تسلط بر کشور‌ها فرهنگ، اعتقادات، دین، استقلال، اراده، اقتصاد و در واقع همهچیز آن کشور‌ها را سلب می‌کند، ادامه داد: این کار قبل از انقلاب اسلامی در ایران انجام شده بود.
حجت الاسلام والمسلمین شیبک با اشاره به اینکه، اما با پیروزی انقلاب اسلامی که دارای روحیه استکبار ستیزی بود، دست مستکبران و دشمنان از کشور ما کوتاه شد، خاطرنشان کرد: تا زمانی که این روحیه در بین ملت ما وجود داشته باشد، نقشه‌های استکبار در سلب غیرت و هویت ملی و سلطه بر کشور‌ها ناکام خواهد ماند.
ارسال نظرات