خبرهای داغ:
در مسابقات والیبال کارکنان و پیشکسوتان شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران
رئیس امور ورزش منطقه شمال‌شرق گفت: تیم کارکنان و پیشکسوتان این منطقه قهرمان مسابقات والیبال شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران شد.
کد خبر: ۸۹۴۴۲۷۰
|
۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود؛ محسن طاهری با تاکید بر استعداد‌های ورزشی و پتانسیل این منطقه، اظهار کرد: منطقه شمال‌شرق همواره از پتانسیل بالایی در رشته‌های مختلف ورزشی برخوردار بوده و یکی از مناطق ویژه در پرورش ورزشکاران مطرح در سطح پالایش و پخش و حتی وزارت نفت است.
وی با اشاره به میزبانی شایسته اصفهان در مسابقات اخیر خاطر نشان کرد: در مسابقات کارکنان و پیشکسوتان شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران در رشته والیبال، همکاران ما خوش درخشیده و با همین درخشش بازیکنان خود توانست موفق به کسب عنوان قهرمانی شود.
طاهری بیان کرد: در این دوره از مسابقات ۱۰ تیم در غالب سه گروه بصورت دوره‌ای با هم به رقابت پرداختند و در نهایت تیم منطقه شمال بازی فینال را در مقابل منطقه شمال‌شرق برگزار کرده و نتیجه را دو بر یک واگذار نموده و بعد از شمال‌شرق در سکوی دوم ایستاد.
اسامی بازیکنان تیم: یوسف نقوی، غلامرضا افضلی، محمدمهدی حیدری‌های، محسن امیدوار، علی علی‌خانی، علیرضا جعفری، احمد حاج اسماعیلیان، حسین صادقی و عباس کاهه سرپرست تیم: محسن طاهری
ارسال نظرات
پر بیننده ها