خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه قاینات:

فضای مجازی مهمترین ابزار دشمن برای ضربه زدن به فرهنگ اصیل اسلامی

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه قاینات گفت: دشمن به شدت در جهت از بین بردن فرهنگ اصیل اسلام، معارف دینی و اعتقادات مذهبی مردم برنامه دارد و بزرگترین و مهمترین راهی که دشمن برای ضربه زدن به فرهنگ برگزیده، فضای مجازی است.
کد خبر: ۸۹۴۴۲۴۴
|
۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام ملک آبادی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه قاینات در یادواره شهیده شاخص امسال در مدرسه سمیه خضری دشت بیاض با بیان اینکه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) همواره بر کسب علم و آگاهی و بصیرت افزایی تاکید دارند و همه ما وظیفه داریم زمان و موقعیت خود را بشناسیم و همواره آماده مقابله با تهاجمات دشمن باشیم افزود: علم و دانش برای انسان قدرت و توانایی می آورد و شما آینده سازان این مملکت باید با کسب علم و دانش و به کارگیری آن در زمینه‌های مختلف بر اقتدار کشور بیفزایید.

حجت الاسلام "ملک آبادی"گفت:در سالهای گذشته دشمنان در قالب ایجاد تفرقه در داخل کشور و تحریم های اقتصادی سعی کرده اند انقلاب را با شکست روبرو کنند و امروز نیز سعی می کنند با ایجاد جنگ روانی مردم را تحت فشار قرار دهند.

وی تصریح کرد: توطئه های دشمن امروز در قالب فعالیت های سیاسی و تشدید تحریم ها و فعالیت های نظامی ادامه دارد.

وی مساله  اقتصادی را یکی از بزرگترین حربه هایی دانست که امروز دشمن برای ضربه زدن به نظام به کار می برد و عنوان کرد: بر همین اساس، مقام معظم رهبری طی سال های اخیر بر مساله اقتصاد مقاومتی تاکید دارند؛ زیرا دشمن می خواهد ملت را با بحران های اقتصادی و وارد کردن فشار بر آنها از پای درآورد.

وی فرهنگ را تاکتیک دوم دشمن علیه نظام دانست و خاطرنشان کرد: دشمن به شدت در جهت از بین بردن فرهنگ اصیل اسلام، معارف دینی و اعتقادات مذهبی مردم برنامه دارد و بزرگترین و مهمترین راهی که دشمن برای ضربه زدن به فرهنگ برگزیده، فضای مجازی است؛ لذا جوانان و نوجوانان هوشیار باشند.

گفتنی است، یادواره برای شهیده شاخص امسال شهیده زینب کمایی است که درسال  1346در آبادان به دنیا آمد .  

شهیده دانش اموز کلاس اول دبیرستانی بود که خیلی فعالیت فرهنگی و انقلابی و نیز به جرم  راهپیمایی برای حجاب  ‏تلاش می کرد که یک روز بعد از برگشت از مسجد ابتدا ربوده شد و بعد هم به شهادت رسید.

شایان ذکر است،این شهیده در سال 1361 یعنی زمانی که 14 ساله بود توسط منافقین در شهر شاهین شهر اصفهان به شهادت ودر گلستان اصفهان به خاک سپرده شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها