خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه سپاه انصارالرضا(ع) استان بیان کرد: دفاع مقدس زرین ترین برگ افتخار ما در تاریخ انقلاب اسلامی ست.
کد خبر: ۸۹۴۴۲۳۲
|
۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین اکبرپور معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه سپاه انصارالرضا(ع) استان در یادواره شهدای دانش آموز شهرستان بشرویه ایام ماه صفر و اربعین حسینی را تسلیت گفت.

وی همچنین یاد و خاطر 36 هزار شهید دانش آموز و حدود 5 هزار شهید فرهنگی را گرامی داشت.

حجت الاسلام اکبرپور گفت: برگزاری یادواره های شهدا توفیقی ست که نصیب ما می شود و گرنه شهدا و خانواده های آنان نیازی به برگزاری یادواره شهدا ندارند.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه سپاه انصارالرضا(ع) استان افزود: همه ما می دانیم که سرسفره ای در انقلاب نشسته ایم که میزبانان این سفره شهدا هستند، آنانی که جان دادند تا ما جان بگیریم.

وی اظهار داشت: اگر شهدا و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس نبودند وضعیت ما نه اینکه مانند سوریه، عراق، افغانستان و... بلکه حتی بدتر بود.

در صحنه بودن نیروهای انقلابی تهدیدات دشمن اجرا نمی شود

حجت الاسلام اکبرپور بیان کرد: دشمنان ما حرف می زنند ولی هیچ کاری از پیش نمی برند و این نتیجه در صحنه بودن افراد متدین و نیروهای انقلابی در کشور ما است.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه سپاه انصارالرضا(ع) استان گفت: در کجا صدای مظلومی برخیزد ما از او دادخواهی می کنیم و این را در عمل نیز به اثبات رسانده ایم.

وی اظهار داشت: ما انقلاب کردیم تا ارزش های اسلام حفظ شود لذا امروز نیز وظیفه ما است تا در جهت حفظ این ارزش های اسلام و انقلاب بکوشیم.

حجت الاسلام اکبرپور گفت: وظیفه ما است تا در جامعه امروزی به خانواده شهدا احترام گذاشته و آنان را تاج افتخار خود بدانیم، ما بیش از 200 هزار شهید تقدیم نظام کرده ایم که هر کدام از آنها افتخار ما هستند.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه سپاه انصارالرضا(ع) استان با گرامیداشت یادوخاطر شهید محسن حججی نیز گفت: این شهید والا مقام نه تنها افتخار ایران بود بلکه حتی دشمنان این مملکت نیز به تحسین این جوان غیور پرداختند.

وی افزود: شهید حججی در مقابل دشمنان گردن خم نکرد و این را بایستی سیاسیون ما نیز یاد بگیرند.

حجت الاسلام اکبرپور بیان کرد: مسئولان ما گاهی در این نظام حدود 80 درصد امکانات را صرف اقدامی به نام برجام کردند که هم اکنون رئیس جمهور به اشتباه بودن این موضوع پی برده است، اما این درصورتی ست که رهبر معظم انقلاب از ابتدای برجام گفتند من به برجام خوش بین نیستم ولی مسئولان ما بعد از صرف هزینه های بسیار به این نتیجه رسیدند.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه سپاه انصارالرضا(ع) استان اظهار داشت: در تاریخ انقلاب، دفاع مقدس زرین ترین برگ افتخار ما است.

دانش آموزان در خط مقدم جهاد علمی

وی گفت: امروز کشور ما نیازمند جهادی است که بایستی دانش آموزان در خط مقدم آن باشند و با پیشرفت در عرصه های علمی در کنار تفکر بسیجی تلاش نمایند.

حجت الاسلام اکبرپور تاکید کرد: بایستی مراقب باشیم چرا که امروز دشمن در تلاش است تا ما را از تفکر ایثار و اعتقادات خود دور نماید.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه سپاه انصارالرضا(ع) استان اظهار داشت: دشمن امروز به وسیله فضای مجازی به دنبال تهی کردن جوان ما از درون است.

وی با اشاره به اینکه درس شهید فهمیده از کتاب ها حذف شده و تنها امسال عکس و جمله ای در خصوص جایگاه این شهید والا مقام بجای مانده گفت: این امر نشان بارزی از نفوذ دشمن است.

حجت الاسلام اکبرپور اظهار داشت: نفوذ واژه ای ست که رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها به آن تاکید کرده اند و ما نیز بایستی بیش از هر زمان مراقب نفوذ دشمن باشیم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها