خبرهای داغ:
همزمان با ورود پیکر مطهر شهید فلاح به قزوین:

مردم قزوین فراق 29 ساله را پاسخ گفتند

همزمان با ورود پیکر مطهر شهید حسین فلاح‌رودباری به قزوین، مردم شهید پرور با استقبال باشکوه از این شهید بزرگوار، فراق 29 ساله را پاسخ گفتند.
کد خبر: ۸۹۴۴۲۲۷
|
۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین، پیکر مطهر شهید حسین فلاح‌رودباری که توسط کمیته‌جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح، پس از گذشت سه دهه، تفحص و شناسایی شده بود، امروز به شهر قزوین بازگشت.
در بدو ورود پیکر مطهر این شهید بزرگوار به شهر قزوین در مقابل صدا و سیما، استقبال باشکوه توسط مردم شهیدپرور به ویژه خانواده‌های شهدا و ایثارگران صورت گرفت.
در این استقبال مسئولان استانی از جمله حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه‌‌ شهر قزوین، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین، داود محمدی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی، مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین و جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی استان حضور داشتند.
در این مراسم، سینه‌زنی و مدیحه‌سرایی در شان اهل‌بیت‌(ع) و شهدا برگزار شد و مدعوین با ذکر "یا حسین" و "یا زهرا" پیکر مطهر را به سمت زادگاهش روستای عمقین طارم سفلی مشایعت کردند.

گفتنی است که شهید حسین فلاح رودباری بیستم تیر ماه 1348 در روستای عمقین از توابع طارم سفلی استان قزوین به دنیا آمد، به عنوان سرباز وظیفه ژاندارمری به جبهه اعزام شد و بیست و یکم تیر ماه 1367 در سن 19 سالگی در تک دشمن در منطقه عملیاتی زبیدات به درجه رفیع شهادت رسید، پیکرش مدت‌ها در منطقه به جا مانده بود و سرانجام در سال جاری، توسط کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح تفحص و شناسایی شد.
1001/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار