خبرهای داغ:
معاون عملیات سازمان آتش‌نشاني شهرداري قزوين خبر داد:
معاون عملیات سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين گفت: به منظور هرچه بهتر برگزار شدن حماسه بزرگ پیاده روی اربعین یک واحد خودروی اطفاء حریق و سه نیروی عملیاتی از تاریخ چهارم آبان ماه به مرز مهران اعزام گردیده و تا مورخه 26 آبان ماه در این محل مستقر خواهند بود.
کد خبر: ۸۹۴۴۲۲۰
|
۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج،قدیر موسی‌خانی معاون عملیات سازمان آتش‌نشاني شهرداري قزوين در خصوص اقدامات این سازمان جهت افزایش خدمات ایمنی در مرز مهران اظهار کرد: با توجه به جمعيت زياد مردمي در مرزهاي غربي کشور که در ايام اربعين حسيني براي اعزام به کربلاي معلي و حضور در حماسه بزرگ پياده روي وجود دارد، تمامي دستگاه‌هاي خدماتي و امدادي با همکاري يکديگر به منظور ايجاد امنيت و آرامش براي ملت بزرگ ايران در تلاش هستند.
وی افزود: در همين راستا سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين نيز با هماهنگي ستاد اربعين قزوين يک دستگاه خودرو اطفاء حريق و سه نيرو عملياتي را جهت امدادرساني به زائرين و حفظ ايمني پارکينگ پايانه مرزي در مرز مهران از چهارم آبان تا 26 آبان ماه سال جاري به اين محل اعزام و مستقر کرده است.
این مسئول تصریح کرد: نيروهاي اعزامي 24 ساعته براي امداد رساني به مردم آماده هستند و در اين مدت در حوادث مختلفي نيز حاضر شده اند که در اين بين مي‌توان به حادثه تصادف يک دستگاه خودرو پرشيا با اتوبوس در ساعت 5 و 30 دقيقه صبح روز جمعه 12 آبان که در محور مهران به پايانه مرزي اتفاق افتاد اشاره کرد.
موسی‌خانی در خاتمه خاطرنشان کرد: نيروهاي عملياتي سازمان آتش نشاني قزوين در همان لحظات اوليه در محل حادثه حضور پيدا کردند و پس قطع جريان برق خودرو و خارج کردن تنها مصدوم حادثه از خودرو پرشيا به ماموريت خود پايان دادند.
1001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها