مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه سمنان گفت: برجام یک تجربه ی بسیار خوب برای مردم و مسئولین ما بود تا مطمئن شویم که آمریکا قابل اعتماد نیست و دانشجویان با تبیین برجام باید چهره واقعی آمریکا را به اقشار مختلف مردم نشان دهند.
کد خبر: ۸۹۴۴۲۰۴
|
۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۲

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج دانشجویی استان سمنان مقصود درودی مسئول بسیج دانشجویی استان سمنان در گفت و گو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی بسیج دانشجویی استان سمنان گفت:روز سیزده آبان که با تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام متقارن شده است به درستی روز استکبار ستیزی نامیده شده است و باعث ایجاد همدلی و وحدت بین اقشار مختلف جامعه شده است همچنین موجب شده تا تمام اقشار جامعه بدانند آمریکا شیطان بزرگ است و شعار مرگ بر آمریکا را با هم دلی و و اتحاد فریاد بزنند.
درودی در ادامه گفت:در حال حاضر مهم ترین وظیفه دانشجویان تبیین دشمنی های آمریکا و مخالفت های او با نظام جمهوری اسلامی ایران است که در این زمینه می توان به دشمنی های آمریکا با ایران اسلامی از ابتدای انقلاب تا کنون اشاره کرد ضمنا برای این کارشکنی ها میتوان حمایت های آمریکا از صدام،هدف قرار دادن هواپیمای مسافر بری ایرانی و... را مثال زد تا مردم ما با چهره واقعی و جنایت کار آمریکا آشنا شوند.
وی افزود:در نهایت هم می توان به برجام اشاره کرد چون برجام یک تجربه ی بسیار خوب برای مردم و مسئولین ما بود تا مطمئن شویم که آمریکا قابل اعتماد نیست و دانشجویان با تبیین برجام باید چهره واقعی آمریکا را به اقشار مختلف مردم نشان دهند.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه سمنان گفت: به گفته شهید بهشتی((دانشجو موذن جامعه است و اگر خواب بماند نماز امت قضا می شود))یکی از وظایف دانشجویان مطالبه گری است.ما نیز از مسئولینی که در قضیه برجام دخالت داشته اند میخواهیم که تناقض ها و بد عهدی های آمریکا در مورد برجام را بصورت شفاف به مردم توضیح دهند تا مردم ما نیز بیشتر با چهره واقعی این شیطان بزرگ آشنا بشوند.
وی خاطر نشان شد:ایران یک کشور خواهان صلح است به خاطر همین این آمادگی را دارد تا با تمام کشورها مذاکره کند ولی وقتی قرار است با شیطان بزرگ مذاکره کنیم باید یک سری خطوط قرمز و حریم هایی را برای مذاکره داشته باشیم.
مقصود درودی گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری از ابتدا ایشان به این مذاکرات خوش بین نبودند و بد عهدی آمریکا امروز کاملا روشن و واضح است و این برجام تجربه ی خوبی برای ملت ما بود تا بد عهدی آمریکا را کاملا بشناسند.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه سمنان در رابطه با برنامه های 13آبان بسیج دانشجویی دانشگاه سمنان گفت: قرار است در نشریه بسیج دانشجویی که طی روزهای آتی منتشر می شود به مشکلات برجام و روشنگری در مورد بدعهدی های آمریکا در برجام می پردازیم.

ارسال نظرات