سرهنگ عباسی به همراه مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ36 انصارالمهدی(عج) از پروژه های انتقال آب آشامیدنی به روستای ارتابولاغ و تعمیر و بازسازی مدرسه روستای لهرگین بازدید به عمل آوردند .
کد خبر: ۸۹۴۴۱۹۲
|
۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، سرهنگ عباسی فرمانده تیپ36 انصارالمهدی(عج) در ابتدا با حضور در پروژه بازسازی مدرسه در بین اهالی روستای لهرگین ضمن تقدیر و تشکر از زحمات گردان مهندسی تیپ در بازسازی این پروژه، گفت: مدیریت و توان بالای سپاه پاسداران به ویژه گردان مهندسی تیپ 36 انصارالمهدی(عج) موجب شده است در محرومیت زدایی و خدمت به مردم به عنوان یکی از آرمان های امام راحل به بهترین شیوه نقش آفرینی کند .

در ادامه حجت الاسلام تیموری مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ36 انصارالمهدی(عج) گفت: محرومیت زدایی در این مناطق روستایی محروم نشان از عزم جدی این نهاد انقلابی در حوزه محرومیت زدایی به عنوان اصل مهم نظام جمهوری اسلامی است.

گفتنی است، در ادامه فرمانده تیپ و مسئول نمایندگی ولی فقیه با حضور در روستای ارتابولاغ از پروژه عمرانی انتقال آب شرب به این روستا که به طول 1500 متر می باشد و همچنین انتقال آب کشاورزی به طول 7 کیلومتر بوده حاضر شدند و از نزدیک از آخرین وضعیت این پروژه اطلاع پیدا کردند .

ارسال نظرات