خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) قزوین:

اتحاد حول محور ولایت فقیه رمز موفقیت ما در مقابل آمریکا است

جانشین فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) قزوین گفت: رمز موفقیت انقلاب اسلامی مقابل آمریکا اتحاد حول محور ولایت فقیه است.
کد خبر: ۸۹۴۴۱۸۳
|
۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین، عباس برزگر ابراهیمی در مراسم راهپیمایی 13 آبان که روز گذشته در شهرستان بوئین زهرا صورت گرفت، با بیان این موضوع که دشمنی آمریکا با انقلاب اسلامی مبنایی و اعتقادی است گفت: دشمنی آمریکا با ایران حول 4 محور استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی است و آن ها هرگز از دشمنی با انقلاب اسلامی دست برنخواهند داشت.
وی در ادامه تبیین کرد: ما باید همه توان خود را برای مقابله با دشمن اصلی یعنی آمریکا به کار گیریم و آمریکا امروز قطعا توان مقابله با انقلاب اسلامی را نخواهد داشت.
برزگر ابراهیمی با اشاره به اینکه 13 آبان روز عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است، مطرح کرد: در این روز 4 واقعه مهم در تاریخ اتفاق افتاده است که تبعید حضرت امام (ره) به ترکیه در سال 43، به شهادت رساندن دانش آموزان توسط رژیم پهلوی مقابل دانشگاه تهران در سال 57 و همچنین تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام در سال 58 نمونه هایی از این وقایع مهم تاریخی می‌باشند.
جانشین فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) قزوین رمز موفقیت انقلاب اسلامی مقابل آمریکا را اتحاد حول محور ولایت فقیه دانست و خاطرنشان کرد: ما همیشه زمانی موفق هستیم که متحد باشیم و فقط در این حالت است که میتوانیم مشکلات مردم را حل کنیم و امنیت پایدار را در ایران اجرایی نماییم.
2001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها