شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های استان سمنان:

تجربه گفتگو و مذاکره با شیطان بزرگ درس بزرگی به ملت ایران داد

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های استان سمنان: تجربه ی گفتگو و مذاکره با شیطان بزرگ درس بزرگی به ملت ایران داد که هرگز فراموش نکنند کشورهای سلطه گر و مستکبر در هر کجای جهان که باشند به دنبال منافع خود و تسلط بر دیگر کشورها هستند.
کد خبر: ۸۹۴۴۱۷۰
|
۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۸

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج دانشجویی استان سمنان؛ شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های استان سمنان به مناسبت 13آبان بیانیه ای را منتشر کرد که متن بیانیه به شرح ذیل است:
بسم الله الرحمن الرحیم
إِنَّ الَّذينَ قالوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ استَقاموا تَتَنَزَّلُ عَلَيهِمُ المَلائِكَةُ أَلّا تَخافوا وَلا تَحزَنوا وَأَبشِروا بِالجَنَّةِ الَّتي كُنتُم توعَدونَ

13 آبان ماه که به حق روز استکبارستیزی نامیده شده است، تبلور وحدت و همدلی مردم، نفی سلطه پذیری و همبستگی امت با امام خود را به همراه دارد. حماسه ی 13 ابان نشان داد که مردم ایران همواره از خوی استکبار گریزان هستند و به دنبال عدالتخواهی، آزادی، معنویت و ظلم ستیزی هستند. هم چنین این اتفاق شگرف به همه ی مستضعفان جهان ثابت کرد که دیوار ستم فروریختنی ست و نبرد حق علیه باطل همواره با پیروزی حق همراه است.
به راستی چه کسی می تواند جنایات این جرثومه ی فساد را در حق ملت ایران آن هم از بعد از انقلاب تا کنون نادیده بگیرد؟ از تحرکات ابتدای انقلاب برای تجزیه کشور و ناامن کردن آن گرفته تا واقعه طبس ، از حمله به هواپیمای مسافربری در خلیج فارس تا پی ریزی جنگ تحمیلی و پشتیبانی از صدام سفاک ، از پشتیبانی گروه های تروریستی در شرق کشور تا به شهادت رساندن دانشمندان هسته ای،از پشتیبانی آشوب گران در سال های ۷۸و۸۸ تا تحریم های به اصطلاح فلج کننده و ...
امروز نیز به فرموده ی مقام عظمای ولایت "امریکا به ‌معنای واقعی کلمه، دشمن خبیث و اصلی است و این حقیقت نه از سر تعصب و نگاه بدبینانه بلکه ناشی از تجربه، فهم درست مسائل و دیدن واقعیات میدان است." که این جمله شعار مرگ بر آمریکا را پر رنگ تر از سالیان گذشته رنگ و لعاب می بخشد.
تجربه ی گفتگو و مذاکره با شیطان بزرگ درس بزرگی به ملت ایران داد که هرگز فراموش نکنند کشورهای سلطه گر و مستکبر در هر کجای جهان که باشند به دنبال منافع خود و تسلط بر دیگر کشورها هستند. امروزه شاهد آن هستیم که بودجه‌های کلانی در کنگره آمریکا علیه ایران تصویب می‌شود، تحریم‌های متعددی صورت می‌گیرد، تروریست‌ها را به صحنه می‌آورند،توهین هایی به مردم ایران می کنند که بتوانند قدرت ملت ایران را در هم شکنند اما زهی خیال باطل! مردم شریف ایران بارها نشان داده اند که در زمان های حساس پشت رهبر خود می ایستند و با تبعیت از فرمان رهبری مشت محکمی بر دهان یاوه گویان آمریکایی می زنند و با هوشیاری و زیرکی ایستادگی خواهد کرد و هرچه فریاد دارد بر سر آمریکا خواهد کشید.
درپايان، شورای تبیین مواضع دانشگاه های استان سمنان ضمن گرامیداشت ياد و خاطره امام راحل(ره) و شهيدان حماسه ساز سیزده آبان پنجاه و هفت و فاتحان لانه جاسوسی از آحاد مردم شريف و گرانقدر ايران به ويژه دانش آموزان و دانشجويان انقلابی برای حضور پرشور در راهپيمایی این روز دعوت می كند تا با نمايش اتحاد و همدلی و فرمان برداری از رهبر انقلاب، بار ديگر با مشت های گره كرده، ندای آزادگی سر داده و كليدواژه نه به استكبار را تبيين كنند.
والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های استان سمنان

ارسال نظرات