خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانشجویی قزوین:

صنعت موشکی راه مبارزه با استکبار است

مسئول بسیج دانشجویی قزوین اذعان کرد: عداوت و دشمنی آمریکا با ایران از سال 57 به بعد بیش از پیش شد، حال آنکه در دهه اول پس از انقلاب، 52 کودتا، هشت سال جنگ تحمیل شده و 17000 شهید ترور را برای ایران رقم زدند و بی شک مسبب اصلی تمام آن ها آمریکا است.
کد خبر: ۸۹۴۴۱۳۷
|
۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۹

مهدی برزگر مسئول بسیج دانشجویی قزوین در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین در خصوص عداوت های آمریکا و آنچه که پس از انقلاب با ایران رفتار کرده است، اظهار کرد: از ابتدا به سفارشات ولایت فقیه توجهی نداشتیم و همین باعث ضربه خوردنمان شد چرا که رهبری درباره ادامه مذاکرات خوشبین نبودند ولی مسئولان اصرار بر ادامه کار داشتند.
وی در ادامه ابراز کرد: رهبری با اقدامشان در رابطه با مذاکرات و صنعت موشکی همچون حرکت امام در سال 1342 و اعتراض به لایحه کاپیتولاسیون و آشکار سازی نیت آمریکا در آن خصوص رفتار کردند که هر دو نیز مصداق بارز حدیث "مومن باید زیرک باشد" از امام علی(ع) هستند.
برزگر همچنین تبیین کرد: عداوت و دشمنی آمریکا با ایران از سال 57 به بعد بیش از پیش شد، با این حال که در دهه اول پس از انقلاب، 52 کودتا، هشت سال جنگ تحمیل شده و 17000 شهید ترور را برای ایران رقم زدند و بی شک مسبب اصلی تمام آن ها آمریکا است.
مسئول بسیج دانشجویی با اشاره به خصومت بیش از حد آمریکا با ایران که علاوه بر تمام جنایاتش مورد هدف قرار دادن ناو و هواپیمای مسافربری ایرانی نیز قابل ذکر هستند، تصریح کرد: تسخیر لانه جاسوسی در 16 آذر سال 58 نشان از جاسوسی آمریکا در امور مملکتی ایران به علاوه ی صدها دشمنی مستقیم و غیر مستقیم وی دارد که حتی پیش از انقلاب اسلامی نیز این خصومت ها متوجه ایران بوده اند و متاسفانه برخی مسئولین همچنان از این تجربیات درس نمی گیرند.
وی افزود: شعله خباثت های آمریکا از ابتدا کاملا ملموس بود و با این وجود پای میز مذاکره رفتیم و امروز پس از چهار سال این مذاکرات را دیوانگی می دانیم و به خیال خود مشت آمریکا را در این مذاکرات باز کردیم در صورتی که غیر قابل اعتماد بودن و نزاع های آمریکا از ابتدا آشکار بود.
برزگر با تاکید بر بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند "بحث شان مسئله هسته ای نیست و مذاکره بهانه است و اصل نظام را نشانه رفته اند" در این خصوص خاطر نشان کرد: ذات انقلاب اسلامی همان استکبار ستیزی است که ذات استکبار ستیزی هم صنعت موشکی است.
مسئول بسیج دانشجویی در بخش پایانی یادآور شد: همانطور که رهبری هم اشاره کردند "برنامه موشکی قابل مذاکره نیست" و تاریخ هم نشانگر این بوده که ما هیچگاه متجاوز نبودیم و تنها در مقام دفاع برآمدیم پس استفاده از صنایع موشکی و هسته ای و سایر آنچه که در آینده با آن مشکل خواهند داشت، تنها برای دفاع است و متاسفانه اشتباه ما ورود به برجام و بی مهری به بیانات رهبری است.
1006/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار