فرمانده سپاه ناحیه نظرآباد در گفتگو با بسیج مطرح کرد؛

دشمن در برابر استقامت و وحدت مردم شکست پذیر است

محمد جانمحمدلو گفت: دشمن هرچه قدر قوی باشد در برابر استقامت و وحدت مردم شکست پذیر است دشمنی استکبار با ملت ایران یک دشمنی تاریخی است.
کد خبر: ۸۹۴۴۱۰۷
|
۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۱

 محمد جانمحمدلو فرمانده سپاه ناحیه نظرآباد  در گفتگو با بسیج ضمن تقدیر وتشکر فراوان از حضور حماسی دانش آموزان ، شهرستان نظرآباد، این حرکت انقلابی رانشانه بصیرت افزایی و انقلابی بودن دانست و یادآور شد: دشمن هرچه قدر قوی باشد در برابر استقامت و وحدت مردم شکست پذیر است دشمنی استکبار با ملت ایران یک دشمنی تاریخی است.

دشمن در برابر استقامت و وحدت مردم شکست پذیر است

وی در ادامه افزود: یکی از آثار و نتایج ۱۳ آبان آن است که فرهنگ ضد استکباری در منطقه افزایش یابد و آن قدرت پوشالی آمریکا تضعیف شود .

فرمانده سپاه ناحیه نظرآباد در ادامه گفت:  حماسه ۱۳ آبان عبرتهای دارد که مهمترین آنها درس پیروی از رهبری و روحانیت و ارزش دینی به عنوان تضمین کننده استقلال ملی است.

محمد جانمحمدلو بیان داشت: عدم تبعیت از دشمن و برنامه های آن و مقابله با زور و ستم استکبار و استبداد همان چیزی که مقام معظم رهبری آن را جهاد کبیر نامیدند .

وی همچنین در ادامه تصریح کرد: دشمنی آمریکا با هویت دینی و ملی جامعه ایرانی است.

فرمانده سپاه ناحیه نظرآباد در ادامه گفتگو با اشاره‌ای به پیام تاریخی حضرت امام راحل( هر چقدر فریاد دارید بر سر آمریکا بزنید) داشت و اظهار کرد: پشت سر این جمله یک منطق بسیار خوبی است و از روی تعصب نیست ، شعار مرگ بر آمریکا یک شعار قرآنی و راهبردی است و در حقیقت اسم رمز نابودی استکبار جهانی است و تمرد و طفره رفتن از این استراتژی ملی نتیجه‌ی جزء خفت و خواری تاریخی را نصیب متمردین نخواهد کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها