دانش آموزان نظرآبای حماسه آفریدند

دانش آموزان شهرستان نظرآباد در راهپیمایی گسترده روز دانش آموز شرکت کردند وانزجار و نفرت خود را از آمریکای جنایت کار با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا و اسرائیل نشان دادند.
کد خبر: ۸۹۴۴۰۹۲
|
۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، دانش آموزان شهرستان نظرآباد در راهپیمایی گسترده روز دانش آموز شرکت کردند وانزجار و نفرت خود را از آمریکای جنایت کار با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا و اسرائیل نشان دادند.

دانش آموزان نظرآبای حماسه آفریدند

 این مراسم از مقابل مسجد غدیریه شهرستان نظرآباد شروع و تا میدان سپاه ادامه داشت .

در این مراسم سردار میر تقی ضمن گرامیداشت این روز عظیم اشاره به دشمن شناسی وراههای مقابله با آن کرد و خاطر نشان کرد : آن چیز که ضربه به اسلام می زند غفلت از دشمن است و باید دشمن را درست بشناسیم و یکی از مهمترین شیوه های نفوذ پذیر دشمن ، شیوه های عملیات روانی است که باید مقابل آن ایستادگی کرد.

وی در ادامه تصریح کرد: امروز وظیفه ما و شما اقدامات خالصانه است ، منفعت طلبی بر سر سفره انقلاب و سهم خواهی از انقلاب است که دشمن به آن دامن میزند.

سردار میر تقی همچنین تشریح کرد: یکی از عوامل مهم موفقیت در طول هشت سال دفاع مقدس آن بود که کسی به دنبال منفعت طلبی نبود و مسؤلان کشور جواب یاوه گویی آنها را با قاطعیت می دادند.

وی در ادامه افزود: دشمن بداند مردم ما کوتاه نمی آید و عقب نشینی نمی کند، مسئولان اجرایی کشور نیز با شجاعت در مقابل آمریکا ایستادگی نمایند و حق دخالت به استکبار جهانی ندهند .

سردار میر تقی در پایان اشاره به حضور پر شور دانش آموزان داشت و بیان کرد: حضور شما ودر صحنه بودن شما ستودنی است اما فقط شعار دادن نیست که آمریکا را عصبانی می کند بلکه خوب درس خواندن ، خوب فهمیدن شما، و وظایف الهی را به نحو احسن انجام دادن است که موجب خشم بیشتر آنها می شود.

خبرنگار بسیجی: عزتی

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار