امام‌جمعه موقت میبد در مراسم بزرگداشت سیزده آبان در این شهرستان گفت: به حول قوه الهی، با همه دشمنی‌ها و توطئه‌های آمریکا علیه ملت ایران، هر دانش‌آموز و دانشجویی که در این تجمعات امروز شرکت کرده است، خاری در چشم امریکاست.
کد خبر: ۸۹۴۴۰۵۳
|
۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۶:۱۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میبد، امام‌جمعه موقت میبد در مراسم گرامیداشت سیزده آبان سالروز ملی مبارزه با استکبار جهانی در امامزاده سید صدرالدین قنبر شهرستان میبد گفت: روز سیزدهم آبان یادآور سه حادثه مهم در طول دوران نهضت امام است یعنی سالروز تبعید امام به ترکیه، شهادت دانش آموزان در دوران انقلاب و روز تسخیر لانه جاسوسی امریکاست.

حجت‌الاسلام علیرضا حسنی با اشاره به تسخیر لانه جاسوسی امریکا از سوی دانش آموزان و دانشجویان افزود: بعد از گذشت نیم قرن امروز می‌بینیم روزبه‌روز نقاب از چهره پلید امریکا کنار می‌رود.

وی با اشاره به بیانات صریح رهبر معظم انقلاب در جمع دانش آموزان گفت: ملت ایران در دشمن‌شناسی اشتباه نمی‌کند و آن دشمن، امریکای جهان خوار و جنایتکار است.

امام‌جمعه موقت میبد با بیان اینکه دانش آموزان و دانشجویان امروز، وارث همان دانش آموزان و جوانان دوران انقلاب،۸ سال دفاع مقدس هستند، گفت: به حول قوه الهی، با همه دشمنی‌ها و توطئه‌های آمریکا علیه ملت ایران، هر دانش‌آموز و دانشجویی که در این تجمعات امروز شرکت کرده است، خاری در چشم امریکاست.

حجت‌الاسلام حسنی تصریح کرد: ما مانند ۵۰ سال قبل و دوران دفاع مقدس همچنان امریکا را به‌عنوان شیطان بزرگ می‌دانیم و در همه‌جا فریاد مرگ بر امریکا سرمی دهیم.

وی خاطرنشان کرد: امروز دشمن نمی‌تواند یک کشور قدرتمند اسلامی و شیعی را در جهان تحمل کند و اگر عهدشکنی‌های امریکا را می‌بینید به این معنی است که نمی‌خواهد این ملت پیشرفت کند.
ارسال نظرات