امام جمعه شهرستان گناباد گفت: تسخیر لانه جاسوسی به دست دانشجویان پیرو خط امام(ره) بار دیگر پرده از ماهیت استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا برداشت.
کد خبر: ۸۹۴۳۹۶۷
|
۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام والمسلمین حسن صادقی نسب امروز در راهپیمایی 13 آبان شهرستان گناباد گفت: آمریکا با دخالت در سرنگونی دولت مصدق، پس از آن تا پیروزی انقلاب و استمرار جنایت‌ها و مواضع استکباری از هیچ سیاست خصمانه‌ای بر علیه ملت و کشور ایران دریغ نکرده است.

وی افزود: آمریکا با ترغیب شاه به تصویب لایحه کاپیتولاسیون عزت ایران و ایرانیان را زیرسئوال برد، ولی امام خمینی (ره) با سخنان کوبنده خود ماهیت پلید آمریکا و سیاست‌های رژیم پهلوی را برای مردم روشن کرد.

امام جمعه گناباد گفت: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام(ره) بار دیگر پرده از ماهیت استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا برداشت و کشور‌های استکباری که با پیروزی انقلاب اسلامی منافع خود را در معرض خطر می‌دیدند از هیچ اقدام خصمانه‌ای علیه ملت ایران دریغ نکردند که از جمله آن‌ها می‌توان به تحریم‌های گسترده اشاره کرد.

وی ادامه داد: ملت ایران در طول تاریخ دشمنی‌های آمریکا را لمس کرده و به وضوح دیده است. آمریکا تا وقتی خوی درندگی و خیانت را ادامه دهد فریاد مرگ بر آمریکا ادامه خواهد یافت. مصداق مرگ بر آمریکای واقعی توسط جوانان انقلابی موفقیت در امر تحصیل، تحقیق، پیشرفت کشور و تحقق اقتصاد مقاومتی مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

وی به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم شناخت ماهیت دشمنان اشاره و بیان کرد: ایجاد بی نیازی اقتصادی و علمی از دشمنان مهمترین جهاد دانش آموزان و دانشجویان است.
 
در ادامه این مراسم دکتر محمدپور، مدیر آموزش و پرورش شهرستان گناباد، به هدایت‌های بی بدیل و مدبرانه رهبر معظم انقلاب در جهت حرکت و توسعه همه جانبه دولت و ملت ایران اشاره کرد و گفت:۱۳ آبان ماه تجلی‌گر ظلم ستیزی و آزادی‌خواهی جوانانی است که با رهبر فرزانه خود عهد بسته اند تا صدای رسا و فریاد الله اکبرشان هولناک‌تر از همیشه لرزه بر اندام دشمنان این آب و خاک بیاندازد.


ارسال نظرات