رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رشتخوار:

استکبار جهانی از رشد انقلابی دانش آموزان ما بیمناک است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رشتخوار بیان داشت: دشمن از رشد انقلابی دانش‌آموزان ما بیمناک است، چرا که می‌داند، آینده ایران اسلامی در دست دانش آموزان است.
کد خبر: ۸۹۴۳۹۵۱
|
۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام سید محمود رضوانی پناه امروز در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان ماه با گرامیداشت این روز، گفت: یوم الله ۱۳ آبان یادوار ۳ حادثه مهم تاریخی و سرنوشت ساز در کشور است، تبعید امام (ره) در سال ۴۳، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام (ره) در سال ۵۸، و حضور دانش آموزان بصیر و انقلاب در ۱۳ آبان ۵۸ و به شهادت رسیدن تعداد زیادی از آنان توسط ایادی رژیم پهلوی سه رویداد مهم ۱۳ آبان است.
 
وی در ادامه با اشاره به اینکه حماسه آفرینی دانش آموزان در ۱۳ آبان ۵۸ تا به امروز همچون سند افتخاری بر پیشانی جامعه دانش‌آموزی ما می‌درخشد، افزود: ۱۳ آبان روز مقابله با زورگویی دسیسه و استکبار است، ۱۳ آبان روز استواری ملت ایران در مقابل ترفند استکبار، و روز فرو ریختن سلطه‌گری آمریکا و اسرائیل در ایران و جهان است.
 
حجت الاسلام رضوان پناه با تاکید بر اینکه استکبار جهانی از رشد انقلابی دانش آموزان ما بیمناک است، یادآور شد: دشمن از رشد انقلابی دانش‌آموزان ما بیمناک است، چرا که می‌داند، آینده ایران اسلامی در دست دانش آموزان است.
 
وی در ادامه اذعان داشت: عزت، رفاه، استقلال، امنیت و آزادی کشور در سایه ایستادگی در برابر استکبار جهانی بدست آمده است، و تازمانی که ذهن مردم از شعار مرگ بر آمریکا پر است، تسلط دوباره آمریکا بر این کشور ممکن نیست.
 
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان رشتخوار گفت: مردم امروز با حضور گسترده و پرشور خود در روز ملی مبارزه با استکبار تمام نقشه‌های و توطئه‌های دشمنان به ویژه آمریکا را نقش برآب کرده و مشت محکمی بر دهان آمریکا کوبیدند.
 
وی در ادامه، افزود: در راس ویژگی‌ها یک شخص انقلابی، ولایتدمداری و گوش به فرمان، ولی فقیه بودن است، که این موضوع در وصیت نامه شهدای دانش‌آموز نیز به چشم می‌خورد.
 
وی با تاکید بر اینکه دشمنی آمریکا و ایادیش با ایران تمامی ندارد، افزود: استکبار جهانی به سردمداری آمریکای جایتکار تمام توان خود را برای مقابله با انقلاب اسلامی به کار و از هیچ تلاشی در این مسیر دریغ نخواهد کرد.
 
حجت الاسلام رضوانی پناه تصریح کرد: امروز خطر نفوذ و بدعهدی کردن در عمل به تعهدات نسبت به ایران در مذاکرات اخیر از جمله نیرگ‌های آمریکا بوده است، که هوشیاری مسئولین و مردم را می‌طلبد.
 
وی در پایان با اشاره به اینکه شرط رسیدن به پیروزی‌های بزرگ وحدت است، تصریح کرد:، دشمن امروز به دنبال گرفتن وحدت و یکپارچگی از ملت ما است، دشمنان قسم خورده ما بدانند که این آرزو را به گور خواهند برد.
ارسال نظرات