مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اشکذر:

یوم الله 13 آبان عرصه اعتراض به جنایات کشورهای صهیونیستی است

حجت الاسلام مکرم :در مراسم راهپیمایی 13ابان 96 گفت:حادثه 13 آبان عرصه اعتراض به جنایات کشورهای صهیونیستی است که تا ابد در تاریخ ماندگار شده است و شعار مرگ بر آمریکا نمایش سازش ناپذیری ملت ایران در برابر دشمن است.
کد خبر: ۸۹۴۳۹۲۱
|
۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر: حجت الاسلام مکرم مسئول دفترنمایندگی، ولی فقیه سپاه ناحیه اشکذر طی مصاحبه‌ای در راهپیمایی ۱۳ ابان، مصادف بودن، یوم‌الله ۱۳ آبان ماه با ایام محرم را رمزگشایی از پیوند نهضت کربلا و انقلاب اسلامی ایران و ماهیت ظلم‌ستیزی و ذلت‌ناپذیری آنها می‌باشد.
وی افزود: رخداد‌های سرنوشت‌ساز و آموزنده ۱۳ آبان ماه در سال‌های ۱۳۴۳، ۱۳۵۷ و ۱۳۵۸ هر یک سرفصل نوینی از تاریخ مبارزه و رویارویی ملت ایران برابر استکبار جهانی به سرکردگی آمریکایی جنایتکار به شماره رفته و نشان می‌دهد.
مکرم گفت:هیچ قدرت مادی مجهز و بزرگ هرگز قادر نخواهد بود اراده خود را به ملت مؤمن، انقلابی و عاشورایی ایران اسلامی تحمیل کند.
وی تصریح کرد: آمریکا همچنان شیطان بزرگ و دشمن شماره یک انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است و ملت ایران با الهام از درس‌های بزرگ قیام عاشورا، وصایای جاودانه امام راحل (ره) و منویات حکیمانه و هوشمندانه مقام عظمای ولایت و رهبری امام خامنه‌ای عزیز (مدظله‌العالی) به عنوان نقشه راه و قطب‌نمای حرکت خود، هیچ‌گاه اجازه نخواهد داد عزت و استقلال میهن اسلامی در گزند اراده دشمن گرفتار و مورد تهدید و آسیب قرار گیرد.
وی ادامه داد:ملت ایران که انقلاب اسلامی خود را براساس دکترین و راهبرد‌های عاشورای حسینی باور داشته و برای پاسداری از آن شهیدان فراوانی تقدیم کرده است، همچنان پیوند خود را با عاشورا و کربلا حفظ و به تأسی از مولا و رهبر سازش‌ناپذیر خود امام خامنه‌ای عزیز (مدظله‌العالی) در برابر نظام سلطه ایستاده و آماده است در صورت تکلیف و ضرورت خلق واقعه عظیم به مانند عاشورای ۶۱ هجری قمری را رقم زده و طومار یزیدیان زمان را بر هم چیند.
مکرم در پایان از حضور پرشور مردم شهید پرور شهرستان اشکذر. اقشار و آحاد مختلف ملت سوگوار و عزادار ایران بویژه نسل جوان و دانشجویان و دانش‌آموزان انقلابی، آئین‌های گرامیداشت و تظاهرات سراسری ۱۳ آبان ماه و طنین‌انداز کردن شعار‌های "هیهات مناالذله”، "مرگ بر آمریکا” و نمایش سازش‌ناپذیری خود در برابر دشمن تقدیر کرد.
ارسال نظرات