همزمان با یوم‌الله 13 آبان مردم ولایی و همیشه در صحنه شهرستان میامی با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «هیهات منا الذله» و ... حرکت تاریخی دانشجویان در تسخیر لانه جاسوسی آمریکا تأیید و بر ادامه راه آنان تأکید کردند.
کد خبر: ۸۹۴۳۸۶۵
|
۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۹

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در میامی، دانش‌آموزان، دانشجویان و اقشار مختلف جامعه با برگزاری راهپیمایی باشکوه 13 آبان با تجمع بزرگ و باشکوه در میدان بسیج میامی با سر دادن شعارهای ضد استکباری بر نفرت خود از استکبار جهانی تاکید کردند.

در این راهپیمایی که پرشورتر از سال‌های گذشته برگزار شد، امام جمعه، فرماندار شهرستان میامی و مدیران دستگاه‌های اجرایی این شهرستان دوشادوش مردم غیور این شهرستان حضور داشتند.

 نسل چهارمی‌ها در کنار پیرمردان و پیرزنان ضمن استماع خاطرات بزرگترها از یوم‌الله 13 آبان و جنایات استکبار با بصیرت و آگاهی با شعارهای ضد استکباری نفرت خودشان از استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار را به رخ جهانیان کشیدند.

 امروز در شهرستان میامی همه حضور داشتند تا برگ زرین دیگری از حماسه حضور خود را به ثبت برسانند و با مشت‌های گره شده بانگ «مرگ بر آمریکا»، 13 آبان ماه یوم‌الله یوم‌الله، حمایت از رهبری وصیت امام است، حضور ما در اینجا جنگ است با آمریکا، خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست و .... سر می‌دادند.

 در ادامه این راهپیمایی مردم میامی با قرائت قطعنامه روز 13 آبان، ضمن تاکید بر هوشیاری و بصیرت دینی مردم مسلمان کشور خواستار وحدت ملی و تداوم پایداری در کشور شدند.

در این بیانیه با اشاره به جنایات غرب و در راس آن آمریکا و انگلیس در طول 60 سال گذشته علیه کشورمان ریشه مبارزه ملت ایران با استکبار جهانی اعلام شد.

 در پایان این راهپیمایی نیز پرچم کشورهای استکباری غرب و رژیم غاصب صهیونیستی توسط دانش آموزان و دانشجویان میامی به آتش کشیده شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها