امام جمعه شهرستان کاشمر بیان داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مورد اعتماد ملت ایران و رهبر معظم انقلاب است و ما به هیچ قدرتی اجازه نمی‌دهیم به این نهاد مقدس اهانت کند.
کد خبر: ۸۹۴۳۸۴۰
|
۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی همزمان با سراسر کشور مراسم راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌آموز با حضور اقشار مختلف مردم کاشمر، مسئولان، دانش‌آموزان و دانشجویان این شهرستان در محل سالن اجتماعات امامزاده سید حمزه (ع) برگزار شد.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی با سر دادن شعار‌های «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسراییل» و ... خشم و انزجار خود را از استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا به نمایش گذاشتند.

همچنین در این مراسم پرچم‌های آمریکا و اسراییل به نشانه انزجاز از سیاست‌های خصمانه و جنایت‌های استکبار جهانی به آتش کشیده شد.

سید کاظم طباطبایی امام جمعه شهرستان کاشمر در تجمع پایانی راهپیمایی ۱۳ آبان این شهرستان که با اشاره به تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال ۱۳۵۸، اظهار کرد: آنچه اهمیت دارد این است که ما دشمنی آمریکا نسبت به ملت ایران را باور داشته باشیم و در شرایط امروز دشمن‌شناسی موضوع بسیار مهمی است تا بتوانیم دسیسه‌های دشمن را شناخته و آن‌ها را خنثی کنیم.

طباطبایی گفت: ملت ما با ترفند‌های مذبوحانه آمریکا باید آشنا باشد و لازم است متوجه روش‌های خصمانه‌ای که آمریکا علیه ملت ما به کارگیری می‌کند باشیم و بدانیم که یکی از دسیسه‌های آمریکا ایجاد شکاف و اختلاف و چنددستگی بین مردم است، بنابراین همه مردم و جناح‌های سیاسی باید در برابر آمریکا متحد و منسجم شوند و با مقاومت و ایستادگی، آمریکا را منزوی سازند.

وی با اشاره به توطئه‌های دشمنان علیه قدرت دفاعی و نظامی ایران ادامه داد: ملت و کشور ایران، مستقل، آزاد و صلح طلب هستند، بنابراین هیچ قدرت و کشوری حق ندارد در مورد قدرت دفاعی ایران اظهار نظر کند.

امام جمعه کاشمر تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مورد اعتماد ملت ایران و رهبر معظم انقلاب و نیز یاور مظلومان و خار چشم دشمنان و نماد ارزش‌های معنوی ملت مسلمان ایران است و ما به هیچ قدرتی اجازه نمی‌دهیم به این نهاد مقدس اهانت کند.

حجت الاسلام طباطبایی گفت: ما نیز باید برای جلوگیری از تجاوز دشمن بی‌حیا، قوی و قدرتمند باشیم و همان‌گونه که مقام معظم رهبری فرمودند: بر سر قدرت نظامی و دفاعی خود با هیچ کس مذاکره نکنیم.

وی با اشاره به اظهارات اخیر رییس جمهور آمریکا خاطرنشان کرد: ترامپ با سخنان خود به ملت ایران اهانت کرد و این نشانه بی‌خردی و بی‌فرهنگی اوست و ما برای ملت آمریکا متأسف هستیم که چنین فردی رییس جمهور این کشور است.

امام جمعه کاشمر ادامه داد: رئیس جمهور آمریکا در سخنان خود از واژه جعلی خلیج عربی به جای خلیج فارس استفاده کرد و دچار یک غلط بی‌جا شد و ملت ایران این اهانت را نمی‌بخشد و این توهین‌ها را کنار ظلم‌های دیگر آمریکا می‌گذارد.

حجت الاسلام طباطبایی تصریح کرد: همه گرفتاری‌هایی که امروز در خاورمیانه و کشور‌های اسلامی وجود دارد زیر سر آمریکاست و گروهک جلاد داعش هم ساخته دست آن‌ها می‌باشد و باید بدانیم که بزرگ تروریسم عالم آمریکاست.

امام جمعه کاشمر تأکید کرد: عامل همه کشتارها، تجاوزها، جنایت‌ها و محور شرارت در دنیا آمریکاست و رییس جمهور آمریکا نیز فردی سبک مغز و فاقد شم سیاسی و دیپلماسی و فاقد صلاحیت برای ریاست جمهوری است.

وی گفت: امروز واژه آمریکا در بین ملت‌ها یک واژه تهوع آور است.

شایان ذکر است، اجرای سرود «مرگ بر آمریکا» توسط ۹۵ نفر از دانش‌آموزان کاشمر به یادبود ۹۵ شهید دانش‌آموز این شهرستان و نیز قرائت قطعنامه از دیگر برنامه‌های روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌آموز در کاشمر بود.
ارسال نظرات