مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه سپاه تربت جام:

دانش آموزان با تفکر بر خواسته از مکتب شهید فهمیده پاسدار انقلاب‌اند/نفس‌های آخر استکبار جهانی از شعار مرگ بر آمریکا ملت ایران است

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه سپاه تربت جام گفت: دانش آموزان با تفکر بر خواسته از مکتب شهید فهمیده ثابت کردند که همیشه پاسدار انقلاب و ارزش‌های اسلامی هستند.
کد خبر: ۸۹۴۳۸۳۷
|
۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام سید جعفر احمدی در اجتماع ضد استکباری مردم شیعه و اهل سنت تربت‌جام بابیان این‌که مکتب شهید فهمیده همچنان زنده است، چون هنوز انقلاب در بطن جامعه جریان دارد افزود: مردم شیعه و اهل سنت در این اجتماع ضد استکباری با سردادن شعار مرگ بر آمریکا ثابت کردن همه پاسدار مکتب شهید فهمیده‌هایند.

وی با اشاره به این‌که شعار مرگ بر آمریکا پشتوانه عقلی، منطقی، قرآنی و ریشه در قیام عاشورا دارد تصریح کرد: ملت ایران اسلامی شیطان بزرگ آمریکا را دشمن اصلی می‌داند و مانع اصلی نفوذ شیاطین به کشور حضور گسترده مردم در این اجتماع‌های ضد استکباری است.

وی خاطرنشان کرد: رئیس‌جمهور سابق آمریکا می‌گفت «شعار مرگ بر آمریکا برای شما شغل ایجاد نمی‌کند بیایید مذاکره و برجام را قبول کنید که با برجام هم مشکل کشور حل نشد».

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه تربت‌جام یادآور شد: دولتمردان آمریکایی به دنبال خشک‌کردن ریشه این ملت قهرمان‌اند، ولی رئیس‌جمهور احمق آمریکا نمی‌داند که خود بی‌ریشه هست و نفس‌های آخرش را در منطقه و جهان می‌کشند.

حجت‌الاسلام احمدی ادامه داد: شعار مرگ بر آمریکا ملت ایران نفس‌های این کشور استکباری را به شمارش درآورده و گروه‌های تروریستی موردحمایتش درحال نابودی است.

گفتنی است: مردم شیعه و اهل سنت تربت‌جام در روز ملی مبارزه با استکبار جهانی ضمن حضور پرشور و شعور با سردادن شعار‌های انقلابی؛ مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل خشم و انزجار خود را از سخنان سخیف رئیس‌جمهور آمریکا اعلام و با محکوم کردن این اقدام خصمانه با آرمان‌های انقلاب، شهدا، امام و رهبری تجدید بیعت کردند و بر ادامه مسیر شهدا و نهضت عاشورا تأکید داشتند.

درخور یادآوری است: همخوانی سرود ضد استکباری و جمعی دانش آموزان متوسطه بهزاد و دبیرستان دخترانه تیزهوشان، آتش کشیدن عروسک شیطانی آمریکا و اسرائیل و خواندن قطعنامه از جلوه‌های ویژه این اجتماع مردمی بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار