خبرهای داغ:
امروز  جمع کثیری از دانش آموزان، دانشجویان و عموم مردم شهید پرور شهرستان رامهرمز، با همدلی و اتحاد واحد و همبستگی، با سر دادن شعار مرگ بر امریکا و اسرائیل تنفر بیش از پیش خود را به دولت آمریکا نشان دادند.   
کد خبر: ۸۹۴۳۸۳۳
|
۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از راهمرمز،در این مراسم باشکوه که مسئولین شهرستان اعم از امام جمعه ، فرماندار ، فرماندهی سپاه ناحیه و نیروی انتظامی با کلیه پرسنل و ... حضور داشته اند، حجت الاسلام سید اسماعیل موسوی امام جمعه محترم شهرستان با بیان اینکه چرا ملت ایران ندای مرگ برآمریکا را سر می دهند و نسبت به دولت آن تنفر وافر دارد، این است که آمریکا جزء ظلم و ستم کردن به کشورهای مظلوم، به ویژه کشورهای منطقه خاورمیانه هیچ  کاری نکرده و باعث بی ثباتی در منطقه شده است و الان هم که قدرت تسلط برملت عزیز ما را ندارد، با فشار بیش از پیش تحریم های ظالمانه، عصبانیت و عجز و ناتوانی خودش را به این شکل نشان می دهد و اعلام می دارد که جزء تحریم ایران عزیز، هیچ غلطی نمی تواند بکند.
ایشان در توصیه به داش آموزان و دانشجوایان داشتند که طبق فرمایشات مقام عظمای ولایت فرموند: راه علم و دانش آموختن را پیش بگیرید و خدای متعال را همیشه بیاد داشته باشید تا ان شاء الله برای همیشه ملتی سرافراز و سربلند در منطقه و جهان باشم.
در پایان اجرای سرود زیبایی توسط دانش آموزان و قرائت بیانیه نیز صورت گرفت.    

ارسال نظرات
پر بیننده ها