گزارشی از راهپیمایی 13 آبان در سرخه؛

حجت الاسلام فاطمی بصیر: روحیه استکبارستیزی حفظ شود

امام جمعه سرخه گفت: روحیه استکبارستیزی را باید در خود حفظ کنیم همانطور که آیت الله بهشتی فرمودند ای آمریکا از دست ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر"؛
کد خبر: ۸۹۴۳۸۲۸
|
۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه، شکوه حضور دانش آموزان در راهپیمایی بزرگ روز 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در شهرستان سرخه همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

در این راهپیمایی عظیم دانش آموزان مدارس شهرستان سرخه با در دست داشتن پلاکاردهای "مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل" و با فریاد مرگ بر آمریکا این روز را گرامی داشتند.

حجت الاسلام والمسلمین مصطفی فاطمی بصیر امام جمعه سرخه در این مراسم اظهار داشت: این رویداد 13 آبان سه حادثه عظیم را در دل خود داشت که یکی در سال 42 که امام خمینی(ره) به ترکیه تبعید شدند و دیگری در سال 57 که کشتار دانش آموزان در آن رخ داد و در 58 که لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام و رهبری تسخیر شد.

وی افزود: این سه رویداد تاریخی و ملی  یک وجه مشترک در خود داشته است که آن هم حضور و نفوذ شرورانه آمریکا در مسائل ایران بود.

امام جمعه سرخه بیان داشت: به همین دلیل امام خمینی(ره) در سخنی تاریخی فرموده اند که هر چه داد داریم بر سر آمریکا بکشیم؛ آمریکای خائن باعث فجایع انسانی بسیاری شده است در خاورمیانه، ایران و منطقه و جهان و آنچه که امروز باید عرض شود همانگونه که در بدو انقلاب آمریکا را شیطان بزرگ می دانستیم امروز هم مردم، ملت و مجلس آمریکا را باید شیطان بزرگ بدانند و شعار مرگ بر آمریکا را کوبنده تر از قبل بر سر زبان بیاورند.

فاطمی بصیر اظهار داشت: رهبری فرموده اند"ما نباید گول آمریکا، تبسم آمریکا را بخوریم دشمن همیشه دشمن است و این رویه استکبارستیزی را باید بشناسیم و دوست را از دشمن بشناسیم و همانطور که رهبر انقلاب به داانش آموزان فرمودند اینکه ما می گوییم آمریکا دشمن ماست دشمن درجه یک ماست این سخن از روی احساس نیست بلکه یک تجربه ممتد تاریخی است و ما بارها و بارها آمریکا را محک زده ایم و آخرین آن هم بحث برجام بود".

وی تصریح کرد: روحیه استکبارستیزی را باید در خود حفظ کنیم همانطور که آیت الله بهشتی فرمودند ای آمریکا از دست ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر"؛ ما باید حول مسیر ولایت مداری ضربه های مهلکی را بر آمریکا وارد کنیم.

گفتنی است؛ در این راهپیمایی دانش آموزان، والدین و مربیان و معلمان، جمعی از مسئولان دستگاه های اجرایی، فرماندار و رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سرخه و رئیس آموزش و پرورش سرخه نیز حضور داشتند.

بیانیه دانش آموزی پیش توسط یکی از دانش آموزان بسیجی درمراسم روز13 آبان قرائت شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار