اسماعیل کوثری در گفت‌‌وگو با «بسیج»:
بسیج مخصوصا عملکرد بسیجیان موجب شده الگویی برای جوانان مسلمان و حتی غیر مسلمان آزادی‎خواه و آن کشورهایی که می‎خواهند روی پای خود بایستند باشد.
کد خبر: ۸۹۴۳۸۰۹
|
۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۶

اسماعیل کوثری جانشین قرارگاه ثارالله در گفت‌‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج بیان داشت: حضور موثر بسیج در عرصه‎های مختلف و اثر بخشی و نتیجه بخش بودن، حرکت‎های جهادی بسیج، سازندگی و حتی در موضوعات مختلف مثل دفاع از حرم آل الله و به لطف الهی برای بسیاری از کشورها تبدیل به یک الگو گشته است.

نماینده سابق مجلس با اشاره به تاریخچه تشکیل بسیج مستضعفین توسط حضرت امام(ره) مطرح کرد: آن زمانی که ایشان این فرمان را صادر کردند نه جنگی بود و نه کسی پیش‎بینی جنگ را می‎کرد، اما امام با درایت و آینده‎نگری این فرمان را صادر کردند که هنوز به لطف خداوند بعد از گذشت 38 سال آثار بسیار خوب بسیج را در همه زمینه‎ها و همه موضوعات به عینه می‎بینیم.

جانشین قرارگاه ثارالله با بیان اینکه بسیج مرتبط به یک قشرخاصی نیست بلکه سنین و اقشار مختلف را در برمی‎گیرد بیان داشت: بسیج مخصوصا عملکرد بسیجیان موجب شده الگویی برای جوانان مسلمان و حتی غیر مسلمان آزادی‎خواه و آن کشورهایی که می‎خواهند روی پای خود بایستند باشد.

ارسال نظرات