بیانیه 13 آبان ماه 1396 سازمان بسیج جامعه زنان سپاه الغدیر

در این بیانیه آمده است: جامعه زنان بسیجی استان یزد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش‌آموز که در ۱۳ آبان ۱۳۵۸ در خون خود غلطیدند و پاسداشت حرکت انقلابی تسخیر لانه جاسوسی بر استمرار مقابله هوشمندانه با دشمنی‌های نظام مستکبر آمریکا تاکید نموده و عهدمی بندیم دراستمرار این راه، لحظه‌های غفلت نورزیم.
کد خبر: ۸۹۴۳۷۸۲
|
۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، بسیج جامعه زنان استان یزد به مناسبت 13 آبان بیانیه ای صادر نمود. متن بیانیه بدین شرح است:
فرارسیدن یوم‌الله ۱۳ آبان «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» در هرسال یادآور عداوت و دشمنی شیطان بزرگ، با ملت بزرگ و آزاده ایران اسلامی است..

هرسال ملت غیور ایران با فرارسیدن ۱۳ آبان این پرسش را با خود مطرح می‌کند که به چه جرمی اینگونه آماج دشمنی‌ها و کینه توزی‌های آمریکای جنایتکار قرار گرفته است؟

آیا غیر از این است که ملت غیور و سرافراز ایران به همه ملت‌های تحت ستم آموخت که بدون تکیه بر قدرت‌های مستکبر و در رأس آن‌ها آمریکا، می‌توان سرافرازانه زندگی کرد؛ و همین خودباوری و استقلال خواهی است که سالهاست دشمنی آمریکا را با ملت ایران به همراه داشته و ۱۳ آبان یکی از نقاط عطف این دشمنی در ۳ مقطع حساس از تاریخ ملت مسلمان ایران است.

دانشجویان مسلمان خط امام که نام ستارگان درخشانی مانند شهید محسن وزوایی، شهید حسین علم الهدی و شهید مهدی رجب بیگی در بین آنان می‌درخشد، هنگامی حرکت انقلابی ۱۳ آبان ۱۳۵۸ را رقم زدند که جریان سازشکار پنهان شده در دولت وقت می‌رفت تا با گشودن مجدد پای آمریکا به کشور، انقلاب اسلامی را به انحراف بکشاند، اما به فرمود: ه امام خمینی «ره»: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا انقلاب دوم و بزرگ‌تر از انقلاب اول بودوپرده از چهره نفاق واستکباربرداشت.


امروز هم که انقلاب اسلامی علی‌ر‌غم همه دشمنی‌ها با اتکا به عنایات خداوند متعال و استعانت از روح مطهر شهدا و رهبری حکیمانه حضرت امام خامنه‌ای «مدظله العالی» قله‌های عزت و افتخار را یکی پس از دیگری فتح می‌کند و در عرصه‌های علمی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی به الگوی سایر ملل آزدیخواه و عدالت جو تبدیل شده است، هنوز هم مانند گذشته و بیشتر از قبل، دشمنی با آمریکا و مخالفت با سیاست‌های استعماری این دولت مستکبر در همه عرصه‌ها را تکلیف قطعی خود می‌داند..

مقابله ومخالفت با حضور گروهک‌های تروریست و تکفیری تحت حمایت آمریکا در سوریه و عراق، مقابله خردمندانه با کشتار ملت‌های آزادی‌خواه یمن و بحرین، حمایت از مردم مسلمان مظلوم میانمار، تاکید بر لزوم محو غده سرطانی رژیم صهیونیستی از منطقه، تکیه بر حق استفاده صلح‌آمیز از انرژی هسته‌ای و ... تنها گوشه‌ای از سرفصل‌های کتاب افتخارآمیز مقابله ملت عزتمند ایران با آمریکاست و این کتاب قطور به حول و قوه الهی هر روز با پیروزی افتخار انگیز دیگری از جانب ملت ایران پربارتر خواهد شد..
ما، جامعه زنان بسیجی استان یزد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش‌آموز که در ۱۳ آبان ۱۳۵۸ در خون خود غلطیدند و پاسداشت حرکت انقلابی تسخیر لانه جاسوسی بر استمرار مقابله هوشمندانه با دشمنی‌های نظام مستکبر آمریکا تاکید نموده و عهدمی بندیم دراستمرار این راه، لحظه‌های غفلت نورزیم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار