خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج مساجد و محلات سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خبر داد

تشکیل قرارگاه مسجد محوری به فرماندهی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی

مسئول سازمان بسیج مساجد و محلات سپاه انصارالرضا(علیه السلام)خراسان جنوبی از تشکیل قرار گاه مسجد محوری به فرماندهی آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه در استان خبر داد و گفت: صد مسجد در سراسر استان در سه سطح الگویی یک، دو و سه مشخص وفعالیت می کنند.
کد خبر: ۸۹۴۳۷۸۱
|
۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۴

رضا زارعی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی با گرامی داشت سیزدهم آبان ماه روز مبارزه با استکبار جهانی اظهارداشت: استکبار جهانی بخصوص آمریکا دشمن دیرینه انقلاب اسلامی هستند و همیشه در صدد توطئه بر علیه انقلاب بوده اند.

مسئول سازمان بسیج مساجد و محلات سپاه انصارالرضا(علیه السلام)خراسان جنوبی با اشاره به عملکرد این سازمان گفت: بسیج مساجد و محلات در سال جاری در حوزه مسجد وحوری فعالیت های خوبی در حال انجام است که در این راستا 100مسجد در سراسر استان در سه سطح الگویی یک، دو و سه مشخص شده است.

وی عنوان کرد: در هر شهرستان یک الگو مشخص و با ماموریت های متنوع بصیرتی، فرهنگی،خدمت رسانی، رزمی، ورزشی، ارتباط بین جوانان و نوجوانان و پیشکسوتان ، تعامل با آرمانهای مساجد می باشد.

زارعی ادامه داد:  تشکیل قرار گاه مسجد محوری به فرماندهی آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه در استان شکل گرفته است.

وی افزود: انجام گروه های جهادی و حرکت به سمت اعطلای بسیج در پیگیری و سازماندهی ، آموزشی، خدمت رسانی واقتصاد مقاومتی از دیگر اهداف و ماموریت بسیج مساجد و محلات می باشد.

مسئول سازمان بسیج مساجد و محلات سپاه استان گفت: برنامه هایی به مناسبت هفته بسیج در نواحی و رده های مقاومت بسیج به هدف حرکت به سمت مسجد محوری در حال انجام است.

وی تاکید کرد: استفاده از توان وظرفیت اقشار مختلف بسیج و نشر دهی به دیگر اقشار در مساجد وحرکت به سمت مسجد طراز اول انقلاب از دیگر اهداف بسیج مساجد و محلات در مساجد محله محوراست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها