مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه قدس جنوب شرق:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه قدس جنوب شرق کشور گفت: یوم الله ۱۳ آبان یک فرصت تاریخی برای تبیین بصیرت و آگاهی مردم است
کد خبر: ۸۹۴۳۷۷۷
|
۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از سیستان و بلوچستان، حجت الاسلام حسن بارانی پیش از ظهر امروز در جمع پرشور راهپیمایان مراسم ۱۳ آبان در زاهدان اظهار داشت: یوم الله ۱۳ آبان یک فرصت تاریخی برای تبیین بصیرت و آگاهی مردم است.

وی افزود: این برهه از تاریخ تداعی گر مفاهیمی همچون ایستادگی و دفاع از ارزش‌ها در مقابل طمع دشمنان به این مرز و بوم است.

وی ادامه داد: دشمنان همیشه در تلاش هستند تا در مقابل استقلال و خود کفایی کشور عزیز ما بایستند و با مانع تراشی از پیشرفت این ملت جلوگیری کنند.

مسئول نهاد نمایندگی، ولی فقیه در قرارگاه قدس جنوب شرق کشور گفت: خوشبختانه ملت غیور و سیاست مدار ایران اسلامی نیز در مقابله با این ترفند‌ها با پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب همواره پیروز میدان بوده است.

وی با اشاره به دخالت‌ها و یاوه گویی‌های رئیس جمهور آمریکا خاطر نشان کرد: هیچ کشوری حق دخالت در اداره کشور دیگری را ندارد و خود این اندیشه بستر ساز وقوع انقلاب اسلامی در سال ۵۷ شد.

وی تصریح کرد: دشمن پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز دست از ترفند‌ها و شیطنت هایش برنداشت و امروز نیز سپاه پاسداران را هدف قرار داده تا بتواند نقشه هایش را عملی سازد.

حجت الاسلام بارانی با تاکید بر اینکه دشمنان باید بدانند که قدرت نیرو‌های مسلح عامل اقتدار نظام اسلامی است، بیان کرد: امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حافظ امنیت در کل منطقه است و دشمنان از این همه اقتدار هراس دارند.
ارسال نظرات