خبرهای داغ:
دانش آموز دبیرستان نمونه تربیت با بیان اینکه جنگ با استکبار و سیاست های فعلی آمریکا عقیده ما است گفت: تا آخرین لحظه پای انقلاب می ایستیم و هر اختلاف سلیقه و مشکل داخلی که داشته باشیم ربطی به سیاست خارجی و عقاید ما ندارد.
کد خبر: ۸۹۴۳۷۷۰
|
۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، پنج شنبه 11 آبان ماه جاری رهبر انقلاب در توصیه مؤکد به دانش آموزان و دانشجویان برای فراموش نکردن دشمن اصلی یعنی امریکا افزودند: این، شرط اصلیِ تداوم مسیر خوش عاقبت آینده کشور است.

و نیز فرمودند : این نسل خوش‌استعداد و خوش‌فهم، بی‌تردید ایران عزیز را با عبور از موانع و سختی‌ها به نقطه مطلوب خواهد رساند؛ البته تحقق این هدف درخشان، نیازمند «شناخت دشمن اصلی و خبیث ملت ایران یعنی امریکا»، «علم‌آموزی و کار و تلاش» و «تقویت ارتباط با پروردگار» است.

امروز 13آبان 96 همانا فرزندان سیدعلی حضور حداکثری خود را در صحنه برای اعلام برائت از مشرکین داشتند. با تعدادی از این دانش آموزان انقلابی گفتگو کردیم.

علیرضا کیکاووسی دانش آموز دبیرستان نمونه تربیت بیرجند در گفتگو با خبرنگار بسیج اظهارداشت:  امروز به فرمان رهبرمان که پیشوای جهان اسلام است به صحنه آمدیم.

  وی عنوان کرد: ما به صحنه آمدیم که اعلام کنیم منظور ما از مرگ بر آمریکا مرگ بر ملت آمریکا نیست بلکه مرگ بر استکبار و جنایت های ایالت متحده آمریکا است.

این دانش آموز بسیجی بیان داشت: ما آمدیم به عنوان یک انسان اعلام کنیم  برائت می جوییم از تمام  سیاست های استکبار جهانی و کشت و کشتار در جهان.

 وی ادامه داد: در مرحله بعد به عنوان یک مسلمان وظیفه خودمان می دانیم که در حمایت از تمام مسلمانان در اقصی نقاط جهان پا به صحنه بگذاریم.

کیکاووسی افزود: وظیفه دینی ما و حداقل کاری است که می توانیم در حمایت از مسلمانان مظلوم و بی دفاع داشته باشیم و  قطعا این حضور در صحنه را باید داشته باشیم.

وی با بیان اینکه آقای ترامپ و امثال او بدانند که با عوض کردن نام خلیج فارس و توهین به مردم ایران هیچ صدمه ای نخواهند توانست به اسلام و ایران وارد کنند گفت: امثال ترامپ خیلی ها بودند که آمدند و رفتند. آنان که می مانند و پیروز می شوند لشکریان اسلام هستند.

دانش آموز دبیرستان نمونه تربیت تاکید کرد: قطعا دانش آموزان و دانشجویان امروز امام و انقلاب را ندیدند اما با این حال اینقدر شور و اشتیاق و انرژی در راه انقلاب دارند که نشان می دهد قطعا اگر ایمانشان از نسل انقلابی بیشتر نباشد کمتر نیست.

وی خاطرنشان کرد: تا آخرین لحظه پای انقلاب می ایستیم و هر اختلاف سلیقه و مشکل داخلی که داشته باشیم ربطی به سیاست خارجی و عقاید ما ندارد.

کیکاووسی با بیان اینکه جنگ با استکبار و سیاست های فعلی آمریکا عقیده ما است تاکید کرد: هر دولتی که در ایران پای کار بیاید دست به دست هم میدهیم که مشکلات را حل کنیم و ربطی به سیاست های خارجی ما ندارد و هر کشوری که بخواهد تعرض به انقلاب، مملکت و دین ما کند جلویش می ایستیم.

 

افلاکی یکی دیگر از دانش آموزان شرکت کننده در راهپیمایی 13 آبان در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت: ما امروز آمده ایم تا به آمریکایی بگوییم تا ما زنده هستیم هیچ غلطی نمی توانند بکنند.

وی خطاب به دولتمردان آمریکا و ایادی شان اظهارداشت: مستکبران زمان دست از پا دراز تر کنند ملت ما عکس العملی سخت و خشن ان شاء الله نشان خواهد داد و به زودی زود اسرائیل را نابود خواهیم کرد.

افلاکی ادامه داد: دانش آموزان باید با علم آموزی و ولایتمداری حمایت خود را از نظام جمهوری اسلامی نشان دهند.

 

 الماس وش یکی دیگر از دانش آموزان در گفتگو با خبرنگار بسیج در مورد علت حضورش در راهپیمایی 13 آبان گفت: من برای اینکه بگویم آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند امروز در صحنه حاضر شده ام.

 وی خاطرنشالن کرد: مانند امام حسین که فرمودند " هیهات من الذله" ما هم به آمریکایی ها می گوییم که هیچ وقت تسلیم نخواهیم شود و با تمام وجود و تا آخرین قطره خونمان از میهنمان دفاع خواهیم کرد.  

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها