خبرهای داغ:
امام جمعه شهرستان اقبالیه اذعان کرد: ملت ایران همیشه باید در مقابل ظلم ایستادگی کنند و در برابر سخنان پوچ و بیهوده آمریکا سر فرود نیاورند؛ دشمن اصلی ما آمریکاست و ۱۳ آبان فرصتی دیگر برای نشان دادن وحدت و یکپارچگی ملت ایران به دشمنان است.
کد خبر: ۸۹۴۳۷۶۹
|
۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، سید مرتضی فاطمیان امام جمعه شهرستان اقبالیه در گفت و گوی ویژه با خبرنگار خبرگزاری بسیج با اشاره به وجود دو نوع ایمان موقت و مستقر در افراد، اظهار داشت: دو نوع ایمان موقت و ایمان مستقر وجود دارد؛ اما اگر می‌خواهید که ایمانتان ثابت شود، اعتقاداتتان را تکرار کنید.
وی افزود: بزرگداشت امام حسین(ع) و یاران با وفایش موجب زنده نگهداشتن روحیه ایثار و شهادت در میان مسلمین است و باعث بقا مکتب امام حسین می شود.
فاطمیان با اشاره به روز 13 آبان تبیین کرد: ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است که سه واقعه تبعید امام، لایحه کاپیتولاسیون و تسخیر لانه جاسوسی توسط دانش آموزان و دانشجویان در سه دوره مختلف در این روز اتفاق افتاده است.
وی با اشاره به سخنان رهبری خاطرنشان کرد: ملت ایران همیشه باید در مقابل ظلم ایستادگی کنند و در برابر سخنان پوچ و بیهوده آمریکا سر فرود نیاورند؛ دشمن اصلی ما آمریکاست و ۱۳ آبان فرصتی دیگر برای نشان دادن وحدت و یکپارچگی ملت ایران به دشمنان است.
امام جمعه شهر اقبالیه به مناسبت ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی گفت: ۱۳ آبان که در تقویم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز مبارزه با استکبار جهانی نام گذاری شده؛ یادآور واقعه تبعید امام خمینی (ره) به ترکیه در ۱۳ آبان ۱۳۴۳و نیز دومین واقعه، ۱۳ آبان ۱۳۵۷ که روز دانش آموز نام گرفت که در آن روز عده زیادی از دانش آموزان به همراه دانشجویان در دانشگاه تهران توسط رژیم طاغوت شهید شدند.
وی ادامه داد: سومین واقعه هم تسخیر لانه جاسوسی در ۱۳ آبان ۱۳۵۸ بود که دانشجویان پیرو خط امام آن را تسخیر نمودند که امام خمینی (ره) در پیامی این حرکت را انقلاب دوم و بزرگتر از انقلاب اول نامیدند و فرمودند هیچ گاه سلاح مبارزه با استکبار را بر زمین نگذارید.
فاطمیان در پایان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری گفت: مقام معظم رهبری به مناسبت اربعین حسینی فرمودند؛ که کار حسینی امروز، ایستادگی در مقابل تمام دنیای پوشالی استکبار است و همین طور در دیدار با دانش آموزان فرمودند عزیزان من دشمن اصلی شما امروز آمریکاست که نباید از او غافل شد و لذا ۱۳ آبان فرصتی دیگر برای فریاد بر سر شیطان بزرگ آمریکاست.
4001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها