خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام طهماسبی امام جمعه شهرستان الوند در راهپیمایی روز 13 آبان اذعان کرد: دانش آموزان باید خود را به دو بال علم و تبه گزارش خبرگزاری بسیج، هم زمان با سراسر کشور راهپیمای 13 آبان ماه در شهر الوند با حضور دانش‌آموزان و مسئولین این شهرستان برگزار شد .
کد خبر: ۸۹۴۳۷۳۵
|
۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، هم زمان با سراسر کشور راهپیمای 13 آبان ماه در شهر الوند با حضور دانش‌آموزان و مسئولین این شهرستان برگزار شد .
در این مراسم که با ندای الله اکبر آغاز شد و دانش آموزان از مدارس مختلف با در دست داشتن پلاکارد هایی که مزین به نام الله بود در این راهپیمایی شرکت کرده و با شعار های مرگ بر آمریکا و اسراییل این مسیر را طی نمودند.
دانش آموزان یا همان نسل چهارمی‌ها در کنار مسئولینی که عمدتا از نسل انقلاب بودند با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسراییل»، «مرگ بر آل سعود» و «هیهات من‌الذله» نفرت و انزجار خود را از استکبار جهانی و در رأس آنها آمریکای جنایت کار به نمایش گذاشتند.
امام جمعه شهرستان الوند در این راهپیمایی اظهار کرد: آبان یادآور سه واقعه بزرگ تاریخی است که نخستین آن، تبعید امام خمینی (ره) به ترکیه در سال 43 است و در همین تاریخ در سال 57 نیز کشتار دانش ‌آموزان به دست رژیم پهلوی صورت گرفت و در سال 58 نیز سفارت آمریکا که در واقع به لانه جاسوسی آمریکا تبدیل شده بود، به دست دانشجویان پیرو خط امام تسخیر شد.
حجت الإسلام طهماسبی با اشاره به نقش تاثیرگذار دانش‌آموزان تصریح کرد: شما دانش آموزان باید خود را به دو بال علم و تقوا مجهز کنید و با الگو گیری از سبک زندگی شهدا به بالاترین قله های موفقیت نائل شوید.
وی خاطرنشان کرد: امروز شما دانش آموزان در جبهه فرهنگی در مقابل دشمن قرار دارید تا با سلاح ایمان و علم و در سنگر مدرسه از هویت و فرهنگ خود دفاع کنید.
3001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها