همزمان با سراسر کشور صورت گرفت.

راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان با حضور پرشور مردم مریوان

راهپیمایی ۱۳ آبان ماه سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا با حضور پرشور آحاد مردم و دانش آموزان همزمان با سراسر کشور در مریوان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۴۳۷۳۱
|
۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان ماه سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام (ره) در سال ۵۹ صبح امروز با حضور اقشار پرشور مردم، دانش آموزان و مسئولین شهرستان مریوان در چهار راه بیمارستان فجر به طرف چهار راه شهید فهمیده (شبرنگ) و سپس چهار راه اصلی شهر مریوان برگزار شد.

در این مراسم دبیر ستاد احیای امر به معروف وهی از منکر استان کردستان با گرامیداشت ۱۳ آبان ماه عنوان کرد: سه حادثه مهم در این روز اتفاق افتاده اول اینکه در سال ۱۳۴۳ تبعید حضرت امام به ترکیه توسط رژیم طاغوت دوم در سال ۱۳۵۸ هم دانش آموزان برای تظاهرات و مبارزه با دشمنانی که چشم طمع به براندازی نظام جمهوری اسلامی داشتند به خیابان‌ها ریختند که به وسیله رژیم طاغوت به گلوله بسته شدند و سومین حادثه ۱۳ آبان سال ۱۳۵۹ که دانشجویان پیرو خط امام لانه جاسوسی استکبار جهانی را به اشغال خود درآوردند.

الله مرادی افزود: آمریکایی که تا دیروز همه کاره مملکت ما بودند و عزت و شرف این ملت را به سخره گرفته بودند در روز ۱۳ آبان ۱۳۵۹ لانه جاسوسیش به تسخیر فرزندان امام و انقلاب درآمد.


وی اضافه کرد: براثر این اقدام ابهت پوشالی آمریکا در منطقه به هم ریخت و آن‌ها تلاش کردند که جمهوری اسلامی ایران را به شکلی که امکان دارد از بین ببرند.

الله مرادی گفت: سه استراتژی مشخص و اساسی برای براندازی جمهوری اسلامی طرح کردند، داخلی و منطقه‌ای کردن جنگ و تحریک گروهک‌های ضد انقلاب که در مقابل جمهوری اسلامی بایستند و در براندازی نظام کار بکنند، صدام را برضد جمهوری اسلامی شوراندند، اما کاری از پیش نبردند، محاصره اقتصادی، جنگ نفتکش‌ها در خلیج فارس و هزاران روش دیگر را برای براندازی نظام جمهوری اسلامی طراحی کردند، اما کاری از پیش نبردند.


دبیر ستاد احیای استان در ادامه تصریح کرد: ریش استکبار و ایادی آن در دنیا سوخته شده و آن‌ها از قهر ملت ایران به هر دری می‌کوبند تا بتوانند عزت و سربلندی این ملت را بار دیگر به چالش بکشند، اما به لطف خداوند متعال این ملت همراه رهبر معظم انقلاب و همراه نیرو‌های مسلح تا آخرین قطره خونشان در مقابل استکبار خواهند ایستاد.


در این راهپیمایی دانش آموزان، مسئولین، و اقشار مختلف مردم با سر دادن شعار‌های «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «خامنه‌ای رهبر» انزجار خود را از استکبار جهانی و ایادی آن بار دیگر نشان دادند.

در پایان پرچم‌های آمریکا و اسرائیل غاصب توسط دانش آموزان مریوانی به آتش کشیده شدند و قطعنامه سیزده بندی ضد استکبار و حامیت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قرائت گردید.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات