گفتگوی بسیج با تظاهرات کنندگان روز استکبار ستیزیدر سیستان و بلوچستان:

راهپیمایی بزرگ ۱۳ آبان در ۵۰ نقطه از سیستان و بلوچستان آغاز شد

راهپیمایی بزرگ ۱۳ آبان دقایقی قبل با طنین‌انداز شدن شعار "مرگ بر آمریکا" در ۵۰ نقطه جمعیتی استان سیستان و بلوچستان آغاز شد
کد خبر: ۸۹۴۳۷۲۴
|
۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۰
به گزارش خبرگزاریبسیج از سیستان و بلوچستان، راهپیمایی بزرگ ۱۳ آبان دقایقی قبل با طنین‌انداز شدن شعار "مرگ بر آمریکا" در ۵۰ نقطه جمعیتی سیستان و بلوچستان آغاز شد.

مردم شیعه و سنی ۱۹ شهرستان استان سیستان و بلوچستان با حضور گسترده در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان ضمن ترسیم چهره زیبایی از وحدت، همدلی و اتحاد، به خیابان‌ها آمده‌اند تا انزجار و نفرت خود را از دولت مستکبر آمریکا و حامیان آن اعلام کنند.

تظاهرات ضداستکباری یوم‌الله ۱۳ آبان امسال با فریاد رساتر و بلندتر "مرگ بر آمریکا" در سیستان و بلوچستان از میدان "آزادی" شهر زاهدان آغاز شده و دانش‌آموزان و دانشجویان در کنار سایر اقشار مردم استان همگام و همصدا با ملت ایران اسلامی با فریاد "الله اکبر"، در حال خلق حماسه‌ای دیگر از استکبارستیزی و آرمان‌خواهی هستند.

راهپیمایان با فریاد‌های "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" خشم و انزجار خود را از استکبار جهانی و یاوه گویی‌های رئیس جمهور جدید آمریکا ابراز داشتند.

مردم شیعه و سنی سیستان و بلوچستان بار دیگر آمده اند تا با وحدت و یکدلی خود نشان بدهند که وحدت در پایتخت وحدت ایران اسلامی امری نهادینه است.

امام جمعه اهل سنت خاش: باید قدردان پشتیبانی مردم از نظام باشیم

مولوی محمدعلی شهنوازی در حاشیه حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در خاش با بیان اینکه امروز روز تجلی قدرت الهی است، اظهار داشت: یکی از بهره‌های روز ۱۳ آبان این است که ما قدر نعمت الهی یعنی پشتیبانی مردم از نظام را بدانیم و شکرگذار آن باشیم.

امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش تصریح کرد: یوم‌الله ۱۳ آبان یادآور تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال ۵۸ به دست دانشجویان خط امام است؛ افرادی که اندک آشنایی با امام خمینی (ره) و انقلاب در بهمن ۵۷ دارند به وضوح این ویژگی مشترک میان امام و انقلاب را درک می‌کنند که همانا روحیه استکبارستیزی و مقابله با ظلم و کمک به مظلوم است.

وی گفت: روز ۱۳ آبان تنها متعلق به دانش‌آموزان و دانشجویان نیست بلکه روز مبارزه با استکبار جهانی است و امروز اقشار مختلف مردم آمده‌اند تا با حضور گسترده خود مشت محکمی بر دهان آمریکای جنایتکار بزنند. شهید فهمیده با سرمشق قرار دادن فرهنگ ایثارگری و فداکاری برای دفاع از خاک و ناموس، جان خود را نثار کرد که این نوجوان برای نسل جدید جامعه باید الگو باشد.

این عالم اهل سنت اظهار داشت: امروز همه اقشار ملت ایران با حضوری پرشور در راهپیمایی ۱۳ آبان آمده‌اند تا به استکبار جهانی ثابت کنند که ملت غیور و با بصیرت ایران اسلامی هرگز به آمریکا اعتماد نمی‌کنند و تا خون در رگ دارند برای مبارزه با این دشمن گرگ صفت مبارزه می‌کنند.

نماینده مردم زاهدان در مجلس: آمریکا و متحدانش غیرقابل اطمینان هستند

علیم یارمحمدی در حاشیه حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در زاهدان اظهار داشت: حضور گسترده مردم در این راهپیمایی پاسخ کوبنده‌ای به یاوه گویان استکبار جهانی به ویژه رئیس جمهور آمریکا است.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکا و متحدانش غیر قابل اطمینان هستند، ادامه داد: مردم تحت لوای پرچم اسلام و رهبر معظم انقلاب مشتی محکم بر دهان استکبار جهانی می‌زنند.

وی در مورد تحریم‌های موشکی ایران بیان کرد: ملت ایران باید به هوش و آگاه باشند؛ ما باید آمادگی خود را در قسمت‌های دفاعی حفظ کنیم، زیرا نقض برجام از سوی آمریکا محرز است و طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب باید آمادگی خود را داشته و هوشیار باشیم.

امام جمعه اهل سنت میرجاوه: مرگ بر آمریکا شعار همیشگی ملت ایران است

مولوی عبدالرحیم ریگیان‌پور در حاشیه حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در میرجاوه اظهار داشت: آمریکا از ابتدای پیروزی انقلاب دشمن درجه یک ایران بوده و این کشور در کنار رژیم صهیونیستی تاکنون از هر فرصتی برای دشمنی با کشور ما استفاده کرده‌اند.

امام جمعه اهل سنت میرجاوه با اشاره به اظهارات سخیف ترامپ علیه ملت ایران، گفت: حضور مردم در راهپیمایی امروز با توجه با یاوه‌گویی‌های اخیر ترامپ علیه ملت ما، اهمیتی دوچندان داشت چرا که این حضور پاسخی دندان‌شکن به دشمن همیشگی ملت ایران محسوب می‌شود و خوشبختانه ملت ایران امروز با حضور گسترده خود بار دیگر برگی زرین در تاریخ کشور به ثبت رساندند.

وی با بیان اینکه "مرگ بر آمریکا" شعار همیشگی ملت ایران است، خاطرنشان کرد: کشور ما همواره با قدرت در برابر زورگویی‌های استکبار جهانی قد علم کرده و پس از این نیز با افزایش قدرت دفاعی و موشکی به پیشرفت‌های خود ادامه خواهد داد.

مولوی ریگیان‌پور بیان کرد: مردم ایران امروز با شرکت گسترده در راهپیمایی ۱۳ آبان بیعتی مجدد با آرمان‌های انقلاب داشتند و به جهانیان ثابت کردند که همواره پیرو ولایت فقیه هستند و دست از حمایت انقلاب و نهاد‌های انقلابی مانند سپاه بر نمی‌دارند.

این عالم اهل سنت با بیان اینکه ۱۳ آبان نماد استکبارستیزی ملت ایران است، تاکید کرد: اتحاد و انسجام بی‌نظیری بین آحاد ملت ایران به رهبری آیت‌الله خامنه‌ای حکمفرماست و امروز ملت ایران در سایه این اتحاد با شرکت در راهپیمایی ضدآمریکایی ۱۳ آبان این وحدت و یکدلی را به طور ویژه به نمایش گذاشته‌اند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار