خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) گفت: تاکنون تضعیف و تحریم سپاه توسط آمریکا هیچ تاثیری نداشته است چون پشتوانه مردمی داریم نه تنها از داخل ایران بلکه از خارج مرزها مردم جهان حامی سپاه هستند.
کد خبر: ۸۹۴۳۶۷۵
|
۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار علی قاسمی فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) در حاشیه راهپیمایی 13 آبان در جمع خبرنگاران اظهارداشت:  13 آبان ماه یوم الله و روز ملی مبارزه با استکبارجهانی نامیده شده است.

 وی با بیان اینکه  13 آبان روزی ماندگار در تاریخ ملت ما است چون چندین مرحله دشمنی های استکبار علیه ما تکرار شده است افزود: برای ملت ما بهترین روز است چون ما ملت شهادتیم و ملت حسینی هستیم.

سردار قاسمی با بیان اینکه طبیعتا مسیر ایستادگی در برابر کفر و ظلم شهادت هم دارد عنوان کرد: ما وقتی در برابر استکبار بایستیم باید هزینه بدهیم. جوانان ما چون شهید فهمیده، شهید حججی و تعداد زیادی دانش آموز و دانشجو در این روز شهید دادیم.

وی با بیان اینکه راه مقاومت در مقابل استکبار باید تداوم یابد و پایانی ندارد تاکید کرد: قطعا تا زنده هستیم 13 آبان را گرامی میداریم. تا آخرین نفر و تا آخرین قطره خونمان  در برابر زیاده خواهی های آمریکا  استکبار می ایستیم.

این پیشکسوت دفاع مقدس با بیان اینکه ما فرزندان رمضان و محرم هستیم اظهار داشت: الگوی ما امام حسین (ع) است که در برابر 120 هزار نفر لشکر دشمن تنها با 72 تن ایستادند و ما گرچه عده ای در ظاهر اندک هستیم اما قدرت و نفوذ معنوی ما چندین برابر استکبارجهانی است.

وی با بیان اینکه نفوذ معنوی ما امروز دور میز ترامپ در کاخ سفید و آمریکا می چرخد افزود: ما مثل این جوانان دانشجو و دانش آموز انقلابی  در آمریکا داریم که حامی انقلاب اسلامی هستند. امروز روز به یادماندنی برای ملت ما است.

سردار قاسمی با بیان اینکه جمعیت امروز بسیار خوب و بیشتر دانش آموز و دانشجو و جمعی از مسئولین بودند گفت: دوست داریم که ملت بزرگوار مثل روز قدس، 22 بهمن و 12 فروردین که برای انقلاب یوم الله بوده اند در 13 آبان هم شاهد حضور پرشورتری از ملت باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با وضع تحریم های جدید بر علیه سپاه دشمن به خواسته خود که فلج کردن این نهاد انقلابی است می رسد گفت: سپاه از 19 فروردین 58 از نظر آمریکا تحریم است و می بینیم که چه پیشرفتی کرده است.

فرمانده سپاه استان تصریح کرد: تاکنون تضعیف و تحریم سپاه توسط آمریکا هیچ تاثیری نداشته است چون پشتوانه مردمی داریم نه تنها از داخل ایران بلکه از خارج مرزها مردم جهان حامی سپاه هستند و به سپاه افتخار می کنند لذا به نظر من هیچ تاثیری نخواهد داشت و هیچ مشکلی برای مجموعه  سپاه بوجود نمی آید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها