خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع) البرز اذعان کرد: راه نابودی امپراطوری پوشالی و در هم شکسته آمریکا همان ادامه راه شهدا است که ملت ایران در سایه اطاعت از ولی‌فقیه و با وحدت و یکپارچگی و حضور آگاهانه مردم تا تحقق اهدافشان در این مسیر حرکت خواهند کرد.
کد خبر: ۸۹۴۳۶۷۱
|
۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۹

حجت السلام شجاعی مهر نماینده ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین درخصوص 13 آبان و هفته بسیج دانش آموزی اظهار کرد: 13 آبان ماه روز مبارزه با استکبار جهانی و روز ظلم ستیزی و سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا است .
وی افزود: آبان ماه محل پیدایش حوادث مهمی بوده که در شکل دهی تاریخ انقلاب اسلامی نقش ارزنده و بزرگ و سرنوشت سازی داشته است و اوج این خباثت دشمنی آمریکا علیه مردم و ملت، کشور و اسلام عزیز است دشمنی که عداوت‌هایی که نیاز به بازخوانی دارد و عبرت آموزی از آن به ویژه برای ملل مظلوم مسلمان پیام ها و امید تازه ای ایجاد می شود .
حجت السلام شجاعی مهر افزود: پیشرفت‌های امروز ایران در سایه اقتدار و توانمندی های نظامی و اقتصادی و علمی توانست الگوی مناسبی برای دیگر ملتها باشد که میتوان زیادی خواهی و لفاظی های قدرت های شیطانی استکبار و در پاسخ هتاکی رئیس جمهور بی فرهنگ و بی‌تربیت آمریکا فریاد زد که آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند .
وی بیان داشت: ایران در عرصه های بین المللی و بازی های سرنوشت ساز مثل مذاکرات هسته ای علیرغم کاستی‌ها به تعهدات و قراردادهای بین المللی خود پایبند بود و این بیانگر اقتدار و عظمت این مکتب و ملت است .
وی تاکید کرد: همه جهانیان می دانند که این توهین ها از سر ناچاری و بیچارگی آنهاست دشمنی که در عرصه واقعی و عمل نمی تواند به ملت ایران آسیب بزند زیرا این مردم در سایه تفکر علوی و حسینی و اقتدار به آرمان های عاشورایی و اطاعت و ولایت پذیری از ولی امر مسلمین هر روز بر شکوه و عظمت ایران اسلامی افزوده می شود .
شجاعی مهر گفت: دشمنانی که در میدان عمل و کار زار سیلی های محکمی از فرزندان خمینی در سوریه و عراق و یمن خورده اند ، خودشان و دست نشانده های مزدورشان روی به سمت اهانت و تحقیر و تهدید تو خالی مردم و کشور عزیزمان زدند .
این مسئول ادامه داد: این حوادث بیانگر این است که ملت ایران مسیر درست می روند و راه نابودی امپراتوری پوشالی و در هم شکسته آمریکا همان ادامه راه شهدا است که در سایه اطاعت از ولی‌فقیه و با وحدت و یکپارچگی و حضور آگاهانه مردم محقق می‌شود.
وی یادآور شد: روز 13 آبان روز خصومت با آمریکا و فصل مشترک همه دشمنان شیطان بزرگ علیه انقلاب اسلامی و دخالت های و خیانتها و تجاوزات آمریکا بر علیه مردم و انقلاب اسلامی است .
وی در پایان این گفت و گو گفت: دستگیری و تبعید امام (ره)، حمله به طبس، کودتای نوژه، حمله به هواپیما مسافربری، دخالت در جنگ ایران و عراق، دخالت در جنگ های مستقیم منطقه خلیج فارس و دخالت در فتنه کوی دانشگاه و بعد از آن، فتنه 88 و ترور دانشمندان هسته ای همگی یادآور خباثت‌ها و دشمنی های آمریکا در تاریخ این انقلاب است.
3001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها