بیانیه سازمان بسیج کارگری کردستان در آستانه یوم الله 13 آبان 96

سازمان بسیج کارگری کردستان در آستانه یوم الله 13آبانماه و روز ملی مبارزه با استکبار بیانیه خود را صادرکرد .
کد خبر: ۸۹۴۳۶۵۶
|
۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  سازمان بسیج کارگری کردستان در آستانه یوم الله ۱۳ آبانماه و روز ملی مبارزه با استکبار بیانیه خود را صادرکرد.
 
امام خامنه‌ای مد ظله العالی: «تا ذهنمردم از شعار مرگ بر آمریکا پر است تسلط دوباره آمریکا بر این کشور ممکن نیست، ملتو دولت ایران در کنار یکدیگر از هیچ‌یک از قدرت‌های استکباری واهمه ندارد».


یوم الله ۱۳ آبان یادآور حماسه بزرگمردان تاریخ ایران است که استکبار جهانی و سردمدار آن، آمریکا را با ذلت و خواری از جاسوس خانه‌ای که در دل این مرز و بوم بنا شده بود بیرون کردند.

خوشبختانه امروز مواضع روشن آمریکا دربرابر برجام، جهانیان و علی الخصوص ملت همیشه بیدار ایران را هشیار‌تر از همیشه کرده طوری که ذات پلید و غیر قابل اعتماد آمریکا برای تمامی کشور‌ها نمایان شده است.

حضرت امام خمینی (ره) از ابتدای آغازانقلاب اسلامی آمریکا را شیطان بزرگ خواند و پس از آن، ولی و نائب خلف ایشان امام خامنه‌ای مدظله العالی فراوان در رابطه با حیله گری و غیر قابل اعتمادبودن آمریکا سخن گفته اند و امروز دیوانه جدیدی که بر مسند قدرت آمریکا نشسته با اقدامات نسنجیده خود به این موضوع جامه عمل پوشانده است.

ایران همواره با تأسی از نهضت عاشوراو قیام امام حسین (ع) یکی از سردمداران مبارزه با استعمار و استکبار جهانی بوده که امروز با افزایش آگاهی مردم جهان و همچنین تدابیر حکیمانه مقام عظمای ولایت درمقابل زیاده گویی‌های استکبار از جمله آمریکا ایستاده‌اند و خوشبختانه ایران به عنوان الگوی مبارزه با استکبار و استعمار در دنیا شناخته شده است.


ملت شریف کردستان به ویژه جامعه کارگری و کارفرمایی امسال در روز ۱۳ آبانفریاد‌های مرگ بر آمریکای خود را محکم‌تر از هر سال بر سر امثال ترامپ‌هایی می‌زنندکه فکر می‌کنند با دیوانه‌بازی‌های خود خواهند توانست دوباره به دل این مرز و بوم نفوذ کنند.
 
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات