خبرهای داغ:
بیانیه شورای تبیین مواضع حوزه بسیج دانشجویی طبس:

ملت ایران تجربه ای دیگر از اعتماد به استکبار را در تاریخ سیاسی خود ثبت می کنند

امروز چپ و راست ، اصلاح طلب و اصولگرا، بر این باورند که امریکا قابل اعتماد نیست. تجربه ای بزرگ که سالها باید آویزه گوش سیاست مداران این آب و خاک باشد.
کد خبر: ۸۹۴۳۶۵۱
|
۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، به مناسبت یوم الله 13 آبان ماه شورای تبیین مواضع حوزه بسیج دانشجویی شهرستان طبس بیانیه ای صادر کرد که متن آن به شرح ذیل می باشد:

بسمه تعالی

تاریخ سیاسی کشور مملو از تجارب و آثار بسیار اعتماد به استکبار است .

در هر نقطه زمانی و با هر شرایطی چه در دولتی که تماما دست دوستی به سمت آنها دراز کرده و خوی استکبار ستیزی نداشت و چه در دولتهای استکبار ستیز پس از پیروزی انقلاب اسلامی، آنها مصدق را که نه دولتی اسلامی داشت و نه استکبار ستیز با کودتا از میان برداشتند وچه دیر مصدق آنها را شناخت، پس از پیروزی انقلاب نیز در هر دولتی و بر سر هر مسئله ای که به آنها اعتماد کردیم نقض عهد کردند و خرشان که از پل گذشت به ریشمان خندیدند.

13 آبان یادگار روزهایی است که ملت ایران به دست خود اسناد خوی استکباری امریکا را از لانه جاسوسی بیرون کشیدند اسنادی که شاید اگر مرور می شد امروز نیاز به تجربه دیگری نبود، اسناد ترور ها و حمایت هایشان از گروهک هایی که دستشان آغشته به خون ملت ایران بود به راستی چرا این اسناد هیچگاه مرور نشد ؟ وقایع سیزده آبان سال 1343،سیزده آبان سال 1357 و سیزده آبان سال 1358 این روز را در تاریخ ایران به نماد استقامت،شهامت و استکبارستیزی و تعریفی انقلابی از مفهوم آزادی تبدیل کردند.

اما امروز ملت ایران تجربه ای دیگر از اعتماد به استکبار را در تاریخ سیاسی خود ثبت می کنند .

آنروز که امام امت میفرمود خوشبین نیستم، اما تجربه ای خواهد شد ... و شد، از آنهمه سروصدا و نقل و نبات و شیرینی در سالروز تصویبش بین مردم پخش کردن و معطل کردن 4ساله کشور برای برجام، امروز این امر را دیوانگی میخوانند ، تجربه ای که اگر آن روز به حرف امام امت و دلواپسان انقلاب گوش می کردند نیازی به پرداخت این هزینه های گزاف و نابودی زیرساخت های هسته ای نبود، هزینه هایی که سالها وقت و سرمایه صرف تحقق آنها شد ، اما امروز چپ و راست ، اصلاح طلب و اصولگرا، بر این باورند که امریکا قابل اعتماد نیست ، تجربه ای بزرگ که سالها باید آویزه گوش سیاست مداران این آب و خاک باشد.

سیاستمداران بدانند که مردم هرگز آنها را در راه مبارزه با استکبار تنها نمی گذارند و همواره در میدان مبارزه با استکبار زمان حضور داشته و دوشادوش رهبرانشان جنگیده اند و امروز لبیک گویان به راه امام شهیدان رهسپارند ، راهی که شکوه آن هرساله لرزه بر اندام مستکبرین جهان انداخته و یک پیام دارد، اگر چه در کربلا نبودیم اما این ملت ملتی است که میتواند در راه امام خود مبارزه کند و شهید شود .

کلنا عباسک یا مهدی ... 13 آبانماه 96

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار