مدیر عامل سازمان اتوبوس رانی شهرداری سنندج خبر داد:

اعزام ۱۵ دستگاه اتوبوس از سنندج جهت جابجایی زائران اربعین به مرز خسروی

مدیر عامل سازمان اتوبوس رانی شهرداری سنندج گفت:: با هدف خدمات رسانی و جابجایی زائران اربعین این سازمان نسبت به اعزام ۱۵ دستگاه اتوبوس به مرز خسروی اقدام نمود.
کد خبر: ۸۹۴۳۶۳۴
|
۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، مدیر عامل سازمان اتوبوس رانی شهرداری سنندج اظهار داشت: اتحادیه اتوبوس رانی کشور بعنوان متولی اصلی بحث حمل و نقل و جابجایی زائران اربعین با برگزاری جلسات مختلف تمهیدات لازم را جهت خدمات رسانی شایسته به زائران صورت داده است.

شکور صلواتی بیان کرد: این سازمان درآستانه فرا رسیدن مراسم اربعین با برگزاری جلسات هماهنگی و براساس مصوبات استانداری و اتحادیه اتوبوس رانی شهری کشور اقدامات لازم جهت مشارکت در بحث جابجایی زائران صورت داد.


وی از اعزام ۱۵ دستکاه اتوبوس جهت جابجایی زائران اربعین خبر داد و گفت:: این ۱۵ دستگاه اتوبوس از امروز به مرز خسروی اعزام شدند.

صلواتی بیان کرد: بخشی از این اتوبوس‌ها درمالکیت سازمان اتوبوس رانی است و برخی هم از این اتوبوس‌های در مالکیت بخش خصوصی است.

وی گفت:: این اتوبوس‌ها تا ۲۶ آبان ماه سالجاری در مسیر ۱۷ کیلو متری قصر شیرین به مرز خسروی اقدام به جابجایی زائران اربعین خواهند نمود.

صلواتی افزود: یک دستگاه خودرو سواری شامل اکیپ بازرسی و تعمیرگاهی هم همراه این ۱۵ دستگاه اتوبوس به مرز خسروی اعزام شد.

مدیر عامل سازمان اتوبوسی رانی شهرداری سنندج گفت:: امیدواریم با خدمات رسانی بموقع به زائران نقشی در برگزاری مراسم اربعین امسال داشته باشیم.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات