محمد سلحشور
با حضور امام جمعه شهرستان رباط کریم
حجت الاسلام والمسلمین محمدی نژاد با حضور در جمع پایوران ناحیه مقاومت بسیج رباط کریم به مناسبت 13 آبان صحبت کردند.
کد خبر: ۸۹۴۳۶۰۳
|
۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۵

به گزارش معاونت روابط عمومی و تبلیغات ناحیه مقاومت بسیج رباط کریم: روز 13 آبان که در تقویم به عنوان روز مبارزه با استکبار نام‌گذاری شده یادآور سه واقعه مهم در تاریخ معاصر ایران است که در سه دوره مختلف رخ داده و به همین دلیل این روز را در تاریخ کشور به عنوان روزی به یادماندنی به ثبت رسانده است. 


تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه در 13 آبان 1343، 13 آبان 1357 که روز دانش‌آموز نام گرفت و تسخیر لانه جاسوسی در 13 آبان 1358 عنوان این سه واقعه تاریخی است که نمی‌توان هیچ یک را از نظر اهمیت نسبت به دیگری اولی تر دانست چرا که هر کدام در دوره وقوع تاثیر گذاری خاص خود را داشته و شرایط را به نحوی تغییر داده‌اند. 

حجت الاسلام والمسلمین محمدی نژاد " امام جمعه شهرستان رباط کریم"با حضور در جمع پایوران و سربازان وظیفه ناحیه مقاومت بسیج رباط کریم به مناسبت 13 آبان صحبت کردند.

ایشان گفتند: همه کارهای مستکبرین و آمریکا مکر و حیله است و باید در مقابل آنها ایستاد، باید دین خدا را یاری کرد، بعد از این کار یاری خدا خواهد رسید و اشاره ای هم به فرمایش مقام معظم رهبری کردند که فرموده اند:" تنها راه پیروزی مبارزه و ایستادگی است".

در ادامه صحبتهایشان گفتند: عمل مان را باید خالص کرد، خدا نیت ها را می داند، خدا نیت های خائن را می داند، خدا همه چیز را می داند و ما باید هدف مان را رضای خدا قرار دهیم و در این موضوع اشاره ای به صحبت های رهبری کردند که فرموده است: " ایستادگی و مقاومت هزینه دارد، یکی از این شاخصه های ایستادگی و مقاومت اخلاص است".

ایشان در صحبت های پایانی ویژگی های استکبار را برشمردند این ویژگی ها شامل :

1) عادت و روش استکبار حیله است و هیچ موقع به دنبال پایبندی به عهد خود نیستند و همیشه خود را از دیگران بزرگتر و بالاتر می بینند و بر اساس آیه قرآنی حیله و مکر دشمنان به خودشان برمی گردد.

2) اعتقادی به حق  ندارند و دروغگو هستند و طبق آیه قرآنی" چگونه به آنها دلخوش کردی، اگر به شما پیروز شوند، رعایت عهد و پیمان نمی کنند و با زبانشان شما را راضی نگه می دارند و در دلشان اینگونه نیست همانگونه که امام خمینی(ره) فرمودند: آمریکا شیطان بزرگ است.

ارسال نظرات