رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز تفکر موافقان و مخالفان تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال ۱۳۵۸ را متمایز از یکدیگر خواند و گفت: این تفکر و روحیه انقلابی بود که زمینه تسخیر لانه جاسوسی آمریکا را به وجود آورد.
کد خبر: ۸۹۴۳۵۷۲
|
۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلام محمدحسین روحی، مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز در خصوص تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال 58 گفت: تسخیر لانه جاسوسی مهمترین روشی بود که دانشجویان انقلابی در سال 58 به منظور حذف کامل سیاست های آمریکا در ایران انجام دادند.

تفکر و روحیّه انقلابی مهمترین انگیزه تسخیر لانه جاسوسی آمریکا بود

وجود مخالفان از حرکت لانه جاسوسی مورد تاکید این کارشناسی و تحلیل گر سیاسی قرار گرفت و طی آن بیان کرد: این مخالفت ها برمی گردد به یک سری مواضع مبنایی که همان اصل تفکر انقلابی است.

وی توضیح داد: هر کدام از افرادی که اهل تفکر انقلابی و دوراندیشی بودند همواره پشتیبان و حمایت گر حرکت تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در آن زمان و پس از آن هستند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز در پایان با دعوت از عموم اقشار مختلف مردم در راهپیمایی روز ملی استکبار ستیزی مطرح کرد: حضور تمام اقشار مردمی البرز در روز ملّی استکبار ستیزی تجدید تفکر و روحیه انقلابی در روح جامعه اسلامی است.

به گفته حجت الاسلام روحی یزدی در همان زمان رئیس دولت موقت، وزیر کشور و بعضی مسئولان مخالف این اتفاق بودند با این وصف تنها دلیل تحقق این واقعه روحیه و تفکر انقلابی بود.

وی با در نظر گرفتن اهمیت جایگاه نهضت اسلامی در ایران با هدایت حضرت امام خمینی (ره) عنوان کرد: حضرت امام خمینی (ره) که نهضت اسلامی را برپا کردند، یکی از جدی ترین موافقان تسخیر لانه جاسوسی با همت دانشجویان بودند.

 

 

منبع: شبستان

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها