خبرهای داغ:
مشاور و نماینده مدیرکل آموزش پرورش قزوین:
مشاور و نماینده مدیرکل آموزش پرورش قزوین در شورای فرهنگ ایثار و شهادت اذعان کرد: بزرگترین پاسخ به هجمه های دشمن، مشت گره کرده دانش آموزان در راهپیمایی 13 آبان است.
کد خبر: ۸۹۴۳۵۵۰
|
۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین، روح الله مومنی مشاور و نماینده مدیرکل آموزش پرورش استان قزوین در شورای فرهنگ ایثار و شهادت بیان کرد: بزرگترین حرکت انقلابی مردم ایران اسلامی در سرکوب کردن استکبار جهانی، تسخیر لانه جاسوسی در روز ۱۳ آبان ماه بود.
وی با اشاره به فرارسیدن روز 13 آبان و هفته بسیج دانش آموزی، ضمن تبریک این ایام گفت: در روز 13 آبان نوجوانان و دانش آموزان دست استکبار جهانی را از دخالت در امور کشور کوتاه کردند و این روز آغاز حرکت دانش آموزان ایران اسلامی در استکبار ستیزی بود.
مشاور و نماینده مدیرکل آموزش پرورش استان قزوین در شورای فرهنگ ایثار و شهادت اظهار کرد: جوانان و نوجوانان ایران اسلامی، پس از طی مراحل و آزمون های مختلف در دفاع از مقدسات و جنگ تحمیلی هشت ساله امنیت و استقلال را خون بهای خود کردند.
مومنی افزود: در دوران سازندگی نیز دانش آموزان جوان و نوجوان، با توکل به خدا و تلاش بی وقفه پیشرفت های زیادی در عرصه های مختلف بدست آوردند تا جایی که امروز در جهان دانش آموزان ما مدال های رنگارنگ زیادی را نصیب خود می کنند.
وی ادامه داد: همت و غیرت نوجوانان و جوانان ایرانی نشان دهنده این امر است که هیچ تحریم و تهدیدی جلوی عزم و اراده ملت ما را نخواهد گرفت و آنان همچون سدی محکم در مقابل هجمه های سیاسی و فرهنگی دشمنان ایستادگی می کنند.
مشاور و نماینده مدیرکل آموزش پرورش استان قزوین در شورای فرهنگ ایثار و شهادت با اشاره به پیمان شکنی آمریکا تصریح کرد: داستان بد عهدی و پیمان شکنی استکبار جهانی، آمریکا، در ماجرای برجام تنها یکی از اسنادی است که ماهیت این دولت مستکبر را بیش از پیش به جهانیان بشناساند.
این مسوول یادآور شد: دانش آموزان ما درس استکبار ستیزی و دفاع از حریم ولایت را در مکتب شهید فهمیده و شهید حججی ها آموختند و هر ساله در روز 13 آبان، با حضور دانش آموزان و فریاد مرگ بر آمریکا ستون های کاخ سفید به لرزه در می آید.
مومنی اضافه کرد: مشت های کوچک و گره کرده دانش آموزان ایرانی، بزرگترین دولت مستکبر جهان با بیشترین تسلیحات نظامی را به زانو درمی آورد و این نشان از غیرت و شهامت دانش آموزان ما است.
وی آموزش و پرورش را بهترین متولی ترویج فرهنگ استکبار ستیزی دانست و افزود: آنچه که می تواند فرهنگ شهادت و ایتکبار ستیزی را در بین دانش آموزان ایرانی افزایش دهد، تشریح فداکاری رزمندگان اسلام در طول 8 سال دفاع مقدس و حراست از دستاوردهای شهدا است.
مشاور و نماینده مدیرکل آموزش پرورش استان قزوین در شورای فرهنگ ایثار و شهادت عنوان کرد: جوانان در پیشرفت، توسعه و مدیریت آینده کشور نقش اساسی داشته و در صورت آموزش آنان در دوره های مختلف می توان از استعدادهایشان در مسیر پیشرفت و توسعه کشور به شکل مطلوبی استفاده کرد.
این مسئول بیان کرد: پیروزی در حماسه دفاع مقدس مرهون خانواده شهدا، ایثارگران، جانبازان و شهدای والا مقامی است که با الهام از آموزه های دینی و تبعیت از سالار شهیدان در مسیر صیانت از ارزش های مقدس اسلامی گام برداشتند.
وی ادامه داد: با توجه به هجمه های فرهنگی که بزرگترین دغدغه کشور است با آموزش و فرهنگ سازی می توان این قشر را در برابر هر نوع جنگ نرم، واکسینه کرده و از این هجمه ها مصون داشت.
مومنی با اشاره به نقش دانش آموزان به عنوان آینده سازان کشور در برهه های مختلف اظهار کرد: دانش آموزان همیشه در شرایط مختلف نقش آفرینی های مهمی داشته اند که می توان به رشادت ها و جانفشانی آنها در دوران دفاع مقدس اشاره کرد.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها