مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه قوچان در گفت‌وگو با «بسیج»:
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه قوچان گفت: مردم همیشه در صحنه ایران فردا دوشادوش دانش آموزان و دانشجویان در مراسم راهپیمایی روز ۱۳ آبان شرکت می‌کنند تا بار دیگر با مشت‌های گره‌کرده خود جواب یاوه‌گویی‌ها و اقدامات خصمانه دولت آمریکا را بدهند.
کد خبر: ۸۹۴۳۵۴۳
|
۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۱
حجت الاسلام محمد کشت‌گر  در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی در قوچان با اشاره به اینکه روز سیزدهم آبان ماه روز ملی مبارزه با استکبار است اظهار داشت: ۱۳ آبان روزی است که لانه جاسوسی تسخیر شد و امام خمینی (ره) از آن به عنوان انقلاب دوم یادکردند و در این روز با شهادت تعدادی از دانش آموزان این روز به نام دانش آموزان در تاریخ ماندگار و سند دیگری برعلیه ظلم و جنایت رژیم طاغوت ثبت شد.

وی افزود: امروز چهره واقعی آمریکا که همان خوی استکباری و تحقیر آزادی خواهان جهان و اعمال سلطه بر آن‌هاست برای مردم دنیا مشخص و روشن شده که این امر مهم از دستاورد‌های ۱۳ آبان در بین جوانان است. پیام ۱۳ آبان به شیطان بزرگ این است که دیگر دوران اربابی آمریکا سپری شده و مردم دیگر این سلطه را نمی‌پذیرند و امروز ایران مقتدرترین و تاثیرگذارترین کشور است که در صنایع دفاعی خود کفا شده است که این برای آمریکا که نابودی ما را می‌خواست گران تمام شده است.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه قوچان در ادامه گفت: امسال نیز همانند سال‌های گذشته جهت بزرگداشت روز ۱۳ آبان و گرامیداشت شهدای این روز تجمع دشمن شکن بزرگ دانش آموزی در شهرستان قوچان برگزار شد.

وی تنها راه مقابله با آمریکا، را ایستادگی و پیروی از ولایت فقیه عنوان کرد و گفت: تا زمانی که سیاست‌های استکباری آمریکا تداوم دارد، فریاد مرگ بر آمریکا در فضای ایران طنین انداز است. مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی فردا دوشادوش دانش آموزان و دانشجویان در مراسم راهپیمایی روز ۱۳ آبان   بار دیگر با مشت‌های گره کرده خود جواب یاوه گویی‌ها و اقدامات خصمانه دولت آمریکا را می‌دهند.

ارسال نظرات